از کارآفرین برتر پاوه ای در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر کرمانشاه تجلیل شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295691|00:49 - 1395/11/18
نسخه چاپی
از کارآفرین برتر پاوه ای در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر کرمانشاه تجلیل شد
یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت دهه‌فجر در مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت دهه‌فجر در مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور تقی زاده معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  مسئولین استانی برگزار گردید از 9 نفر کارآفرین برتر و کارگران نمونه استانی تقدیر شد.

 

جمیل قادرپور از شهرستان پاوه توانست با ارائه طرح کارآفرینی در میان برترین های استان کرمانشاه در سال 95 انتخاب شود.

 

به گفته داود یاوری از 18141 نفر شرکت کننده در این جشنواره کشوری، 7126 نفر از استان کرمانشاه برای ثبت نام در این جشنواره شرکت کرده اند که در مراحل مختلف و از بین 231 طرح کارآفرینی تنها 9 طرح پذیرفته شده اند که با بازدید حضوری کارشناسان و بررسی های کارشناسی انتخاب شده اند.

 

براساس این گزارشجمیل قادرپور مدیرعامل شرکت فن‌تاز سیستم اورامان در بخش صنعت کامپیوتر و تولید نرم‌افزار از شهرستان پاوه،جهان‌بخش شکری از مجتمع جهان فولاد غرب، سیدمظفر عبدالله از شرکت روژین تاک، مهدی علی‌زاده از صنایع چاپ و بسته‌بندی، بیژن قبادی از مجتمع شیمیایی بیستون تجلیل شد.نوردین حسینی‌راد از شرکت تعاونی خوراک آماده آبزیان، مهدی گلبنی تقدیر شدند.در بخش ماشین‌آلات نیز کمال صدوقی کارآفرین برتر شناخته شد و از شهریار گراوندی از صنعت سیمان غرب تجلیل شد.

 

گفتنی است، در بخش خدمات وحید سهیلی‌آرا، در بخش کشاورزی آیت‌عباس آبادی، حسین امیری، چنور محمدی(از روانسر) و در بخش شرکت دانش‌بنیان شکوفه جلیلی نیز تقدیر شدند.براساس این گزارش، در بخش صنعت از علی‌رضا مولایی، فرهاد صادقی، قربان‌علی رحیمی و مصلح‌دین بهشتی‌زاده(از پاوه) نیز قدرانی شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد