جشن عزت و اقتدار در نقطه صفر مرزی توسط کوله بران پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295698|02:33 - 1395/11/20
نسخه چاپی
جشن عزت و اقتدار در نقطه صفر مرزی توسط کوله بران پاوه برگزار شد
به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی روز سه شنبه در مرز شوشمی شهرستان پاوه توسط کوله بران شاغل در این مرز برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا؛ در این مراسم که با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد، فرماندار پاوه با تبریک ایام دهه فجر گفت: امروز میزبان قشری زحمتکش هستیم که در ارتقای اقتصاد و معیشت منطقه و کشور تأثیرگزار هستند.

 

پرویز ایده پور، با اشاره به فعالیت مرز کوله بری پاوه و فراز و نشیب های پیش روی آن گفت: این مرز امروز یکی از مرزهای فعال است و کوله بران نیز از روحیه بسیار خوبی برخوردارند.

 

وی به ایجاد امکانات و زیرساخت های لازم در این مرز اشاره کرد و گفت: طی چهار ماه گذشته حدود 10میلیارد ریال برای ایجاد امکانات از جمله آسفالت محوطه، احداث سایه بان، سرویس های بهداشتی در این مرز هزینه کرده ایم.

 

فرماندار پاوه تصریح کرد: برای بیمه کارگران و کوله بران شاغل در این مرز 17 میلیارد ریال تعهد ایجاد کرده ایم تا اگر خدای نکرده حادثه یا اتفاقی برای هر یک از کوله بران به وجود آید از امتیاز بیمه بهره مند شوند و این در حالی است که در گذشته این چنین مواردی نبوده است.

 

ایده پور افزود: از همه کسانی که قصد دارند در مبادلات مرزی و صادرات و واردات کالا ذی سهم باشند تقاضا دارم که راه قاچاق را رها کنند و از طریق این مرز و قانونی اقدام به تجارت نمایند.

 

وی افزود: ما در بازارچه کوله بری و بازارچه پیله وری در مرز شوشمی در خدمت تمام کسانی هستیم که قصد دارند به مبادله کالا و اجناس بپردازند.

 

فرماندار پاوه اظهار امیدواری کرد: با توسعه بازارچه مرزی و تعدیل بعضی از مقررات دست و پاگیر و توجه به نظرات کارگران و کوله بران و افرادی که در این مرز فعالیت اقتصادی را انجام می دهند، بتوانیم زمینه شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر اقتصادی را در مرز شوشمی فراهم کنیم.

 

بخشدار نوسود هم با تبریک سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام خجسته دهه فجر، هدف از این برنامه را ارج نهادن به مقام کارگران و کوله بران عنوان کرد.

 

سعدی مصطفی زاده افزود: در این مراسم ضمن اجرای برنامه های مختلف هنری و شاد از کوله بران با اهدای هدایایی قدردانی شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد