سالن ورزشی دخترانه شهیده زهرا بهرامی در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295701|22:02 - 1395/11/20
نسخه چاپی
سالن ورزشی دخترانه شهیده زهرا بهرامی در شهرستان پاوه به بهره برداری رسید
سالن ورزشی دخترانه شهیده زهرا بهرامی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، باحضور معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از اعضای شورای اداری و ستاد دهه فجر شهرستان پاوه صبح امروز افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی، گفت: سالن ورزشی شهیده زهرا بهرامی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

مختار برزگرفرد افزود: این پروژه از مهر ماه سال 1390 استارت زده شد و در زمینی به مساحت 420 متر مربع در محوطه هنرستان دخترانه ابتکار شهرستان پاوه مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

معاون فرماندار پاوه نیز در جریان افتتاح این سالن ورزشی سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و شهرستان پاوه را پرفیض و برکت عنوان کرد و افزود: در ایام الله دهه مبارکه فجر امسال خوشبختانه شاهد افتتاح یکی از پروژه های مورد نیاز برای بانوان هستیم، امید است دانش آموزان دختر و بانوان بتوانند از ظرفیت موجود به نحو استفاده نمایند.

 

سیدنجیب میرانی ضمن تقدیر از مجموعه عوامل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه ابراز امیدواری نمود که فضای سالن باحضور پرشور علاقمندان همواره گرم و فعال باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد