گزارش تصویری/

افتتاح خانه بازی قصر کودک در پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295708|20:50 - 1395/11/21
نسخه چاپی
افتتاح خانه بازی قصر کودک در پاوه
صبح امروز طی آیینی با حضور مدیر آموزش و پرورش پاوه و هیئت همراه، خانه بازی قصر کودک پاوه در این شهر افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، صبح امروز طی آیینی با حضور مدیر آموزش و پرورش پاوه و هیئت همراه و مدیران و مربیان پیش دبستانی و مهد کودک سطح شهر ، خانه بازی قصر کودک پاوه افتتاح شد.

 

مدیر این خانه بازی در ابتدا ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار کرد: هدف از راه اندازی این خانه بازی، خدمت به خانواده های این شهرستان است تا فرزندان آنها بتوانند در محیطی شاد، گذران اوقات را داشته باشند.

 

فاروق مومنی افزود:بخش عظیمی از نیازهای کودکان ، بازی، سرگرمی و تفریح است، که اگر براورده نشود، در آینده می تواند مشکلاتی را برای خانواده ها به وجود اورد.

 

وی گفت: فعالیت آموزشی و تفریحی این مرکز برای گروه سنی یک تا 10 سال می باشد، که این کودکان می توانند اوقات خوبی را در این مکان که بسیاری از بازی های تفریحی را در خود جای داده است داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه وسایل و امکانات مورد استفاده در این خانه بازی هم در حد استاندارد است گفت: با افتتاح این خانه بازی، قصد داریم در آینده هم قدمهای دیگری در شکوفایی و پرورش خلاقیت کودکان شهرستان و ایجاد رابطه ای قوی و محکم و آماده نمودن کودکان برای ورود به عرصه های اجتماعی را برداریم.

 

پس از افتتاح این شهر بازی،مدیران و مربیان پیش دبستانی و مهد کودک سطح شهر نیز در جلسه ای با مسئول این خانه بازی، در خصوص ارائه خدمات هر چه بهتر این شهربازی، به تبادل نظر پرداخته و پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کردند

 

گفتنی است که این شهر بازی در سه راهی شهرک فرهنگیان و در ترمینال نوسود قدیم واقع است که ساعت کار آن نیز از 9/30 الی 12 شب خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد