اظهار گلایه اسامه حسینی از هیئت فوتبال پاوه؛

وقتی که در پدیده ای نوظهور، قبل از اتمام حکم مسئولیت، جانشین تعیین میکنند

سرویس: ورزشیکد خبر: 295730|00:44 - 1395/11/27
نسخه چاپی
وقتی که در پدیده ای نوظهور، قبل از اتمام حکم مسئولیت، جانشین تعیین میکنند
اسامه حسینی گفت: بدون هیچ ابلاغ و اطلاع قبلی و به شیوه ای نو ظهور فردی دیگر را به عنوان متصدی مسئولیتی که به مدت یکسال به بنده محول شده بود، معرفی کرده اند.

به گزارشهزار ماسوله،  برحسب اعتماد به قضاوت همشریانم بر آن شدم که شرحی کوتاه از آنچه که گذشته است را بیان کنم تا شاید آغازی برای پایان تکرار این چنین اقداماتی باشد.

 

شاید پدیده ای نو نباشد و تا حدودی برایمان روزمره شده باشد، اما انچه حائز اهمیت است آگاهی همشهریان از اقداماتی است، که نه در دایره اخلاق جایگاهی دارند و نه در محدوده منطق.

 

در تاریخ 1مرداد ماه 1395 در طی مراسمی با حضور مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان و با حکم رئیس هیئت فوتبال پاوه، جناب آقای سابق حسینی، اینجانب به عنوان مسئول کمیته مسابقات هیات فوتبال شهرستان پاوه منصوب شدم و درپی فعالیت های انجام شده نیز مورد تقدیر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار گرفتم.(اینجا بخوانید)

 

آنچه که امروز مرا به درد دل وا داشته و حائز بیان است ، رویه ی غیر اخلاقی و غیر حرفه ای مسئولان امر است که بدون هیچ ابلاغ و اطلاع قبلی و به شیوه ای نو ظهور فردی دیگر را به عنوان متصدی مسئولیتی که به مدت یکسال به بنده محول شده بود، معرفی کرده اند.

 

اردتمند شما، اسامه حسینی

 

جوابیه این مطلب به تاریخ 28 بهمن که برای این سایت خبری تحلیلی ارسال شده است:

 

به نقل از روابط عمومی هییت فوتبال ، هیت فوتبال بر خلاف اظهارات اقای حسینی هیچ حکم جدیدی برای هیچکسی صادر نکرده است و صحبتهای جناب آقای اسامه حسینی خلاف واقع است.

 

همچنین هییت فوتبال شهرستان پاوه از تمامی کسانی که به هر نحوی توانایی کمک به توسعه و پیشرفت این ورزش در شهرستان پاوه را دارند چه بصورت داشتن حکم و بدون حکم مسولیت درخواست همراهی و همکاری را دارد.

 

این هییت پتانسیل استفاده از تمامی تفکرات و دلسوزان این رشته را دارد و اماده همکاری با علاقمندان این ورزش می باشد.

 

هیئت فوتبال پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد