دبیر جمعیت ژیانه وه پاوه مطرح کرد:

تشریح فعالیتهای جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه در یک ماه گذشته

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295744|15:06 - 1395/11/29
نسخه چاپی
تشریح فعالیتهای جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه در یک ماه گذشته
جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه) در راستای اهداف خویش برای جامعه ای پاک و عاری یا حداقل کم رنگ از اعتیاد در طی چند روز گذشته فعالیتهای صورت گرفته را بیان می دارند.

به گزارشهزار ماسوله،  جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه) در راستای اهداف خویش برای جامعه ای پاک و عاری یا حداقل کم رنگ از اعتیاد در طی چند روز گذشته فعالیتهای صورت گرفته را بیان می دارند.   

 

 1.برگزاری کارگاه در سطح استان با همکاری شوارای فرعی مبارزه با مواد مخدر استان  برای دبیر های سمن های مرکز و شهرستانهای استان در مورد حمایت اجتماعی از زنان بهبود یافته توسط دبیر ژیانه وه سعدی سپنجی برگزار گردید.

 

2.برگزاری کارگاه پیشگیری از مواد دخانی و اعتیاد با همکاری اتاق اصناف در مورد پشگیری از سیگار،قلیان و مواد مخدر توسط اقای قاسم اسدی عضو هیءت مدیره ژیانه وه که مخاطبین از اصناف مختلف شهر بودند.

 

 3.برگزاری کارگاه آسیب های اجتماعی با همکاری هنرستان ابتکار و هماهنگی مدیر محترم خانم طبیب زاده در مورد تغییر نگرش توسط دبیر جمعیت سعدی سپنجی که مخاطبین از دانش آموزان دختر هنرستان بودند.

 

4.معرفی کردن 3 نفر از افراد مبتلا به اعتیاد به انجمن موفق و زحمت کش معتادان گمنام (NA)برای درمان و پاک شدن انها از اهریمن اعتیاد.            

                           

همچنین ژیانه وه برای فعال کردن کمیته بانوان به صورت مستقل از خانم های علاقمند و توانا جهت فعالیت و تشکیل کمیته دعوت بعمل می اورد .خواهشمند است کسانی که علاقمند هستند در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8 تا 12 می توانند به دفتر جمعیت که واقع در سه راه اداره ارشاد طبقه پایین تر انجمن التیام می باشد تشریف بیاورند.یا با شماره دفتر 46126333 تماس حاصل فرمایند.

 

در نهایت از دوستان عزیزم هیءت مدیره محترم  اقایان قاسم اسدی،امیر حاتمی،خالد فرتاش،شاپور یوسفی،مهدی امینی،معتصم فارسی،محمد ابراهیمی ،مربوط محمدی،دلشاد عزیزی و خانمها بیان احمدی و پرستو فرزد کمال تشکر و سپاس را دارم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد