بهرام زداه گفت:

در طول سال سوخت گرمایشی 8500 خانوار روستایی شهرستان پاوه، تامین و توزیع می شود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295756|10:07 - 1395/12/02
نسخه چاپی
در طول سال سوخت گرمایشی 8500 خانوار روستایی شهرستان پاوه، تامین و توزیع می شود
رئیس پخش فراورده های نفتی شهرستان پاوه گفت: سوخت گرمایشی 8500 خانوار تحت پوشش طی چندین مرحله اعلام کالابرگ در طول سال به میزان حدود 2000 لیتر تامین و توزیع می گردد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس پخش فراورده های نفتی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی  ناحیه پاوه ، خدمات خاصی را در تامین و توزیع سوخت مورد نیاز برای شهرهای نودشه، نوسود، پاوه، بانه وره، باینگان و همچنین کلاشی جوانرود و بخش شاهوی روانسر ارائه می دهد.

 

بهرام زاده افزود: این شرکت از طریق 7 جایگاه بنزین و نفت گاز، یک جایگاه سی ان جی، 45 مرکز فروشنده و توزیع در شهر و روستا،سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی، مرغداری های فاقد گاز، مدارس، مساجد، مراکز بهداشتی و درمانی، ادارات،  نانواییها و حدود 8500 خانوار فاقد گاز کشی و همچنین ماشین آلات راه سازی سد داريان و شرکت‌ها را تامین می کند.

 

وی گفت: سوخت گرمایشی 8500 خانوار  تحت پوشش طی چندین مرحله اعلام کالابرگ در طول سال به میزان حدود 2000 لیتر تامین و توزیع می گردد.

 

وی ادامه داد: بدلیل آنکه تامین و توزیع یکباره سوخت مورد نیاز به این خانوارها در یک مرحله مشکل است، لذا در طی سال و در چندین مرحله(شش یا هفت مرحله) در فصول بهار، تابستان، پاییز و زمستان تامین و توزیع می گردد.

 

بهرام زاده گفت: در طی این چند مرحله خانوارهای عزیز فاقد گاز موظفند که سهمیه سوخت خود را  در زمانهای مشخص شده دریافت و ذخیره نمایند، ولی متاسفانه بعضی اوقات خانوارهای عزیز در فصول بهار و تابستان بدلیل گرمی هوا سهمیه خود را جذب و ذخیره نکرده لذا در فصول پاییز و زمستان با مشکل کمبود سوخت گرمایشی مواجه می شوند .

 

وی خاطر نشان کرد: تا به اکنون 1800 لیتر از سهمیه دو هزار لیتری سالانه، در بین خانوارهای فاقد گاز توزیع شده است که بقیه آن نیز از تاریخ 15 اسفند ماه با اعلام کالابرگ ، توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه 700 لیتر از نفت سهمیه ای را در بهار و تابستان توزیع کرده ایم گفت: متاسفانه برخی از  خانوارها در فصل بهار و تابستان اقدام به جذب و ذخیره سهمیه سوخت گرمایشی خود اقدام نمی کنند و در نتیجه در فصول سرد سال با مشکل کمبود سوخت مواجه می شوند.

 

رئیس پخش فرآورده های نفتی ناحیه پاوه با اشاره به توزیع نفت سفید در روستای هانی گرمله گفت: این روستا دارای 332 خانوار دائم  و 140 خانوار فصلی می باشد که به جهت خدمت رسانی به خانوارهای فصلی که برای امورات باغبانی، سرکشی به اقوام و امورات دیگر بصورت موقت در روستا سکونت دارند برای هر فصل 200 لیتر نفت سفید و در مجموع 800 لیتر در طول سال در نظر گرفته شده است.

 

بهرام زاده با بیان اینکه ما در طول سال چندین مرحله نفت سفید را با تانکرهای نفتکش به روستاها اعزام می کنیم تصریح کرد: در زمان بارش های سنگین برف، ما از اعزام این نفتکش ها در جهت پیشگری از وقوع هرگونه حوادث احتمالی واژگونی و خطرات زیست محیطی خودداری کرده و تا حصول اطمینان از بهبود وضعیت و ایمنی راههای ارتباطی نفتکش ها را اعزام نمی کنیم.

 

بهزام زاده با بیان اینکه بدلیل صعب العبور بودن و بارشهای مکرر برف و کولاک راه ارتباطی روستای هانی گرمله در یک ماه اخیر، توزیع نفت در این روستا با مشکل همراه بود گفت: در تاریخ 6 بهمن ماه سه دستگاه نفتکش به روستاهای دهستان شرام اعزام شدند که با توجه به شرایط جوی و کولاک در جاده نتوانسته اند در شیب تند سه راهی شهدا، عبور کنند که مجددا اولین نفتکش را در یکشنبه 1 اسفندماه برای این روستا فرستاده ایم که انشاءالله چندین نفتکش دیگر در روز آتی به روستا اعزام خواهند شد که سوخت مورد نیاز اهالی محترم هانی گرمله را تامین و توزیع نمایند.
 ‎

تصاویری از ارسال نفت به روستای هانی گرمله

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد