مرادی خبر داد:

رفع مشکل افت فشار و قطعی آب نقاط مرتفع محله تپه کوله پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295767|00:57 - 1395/12/05
نسخه چاپی
 رفع مشکل افت فشار و قطعی آب نقاط مرتفع محله تپه کوله پاوه
مدیر آبای پاوه گفت: افت فشار و نرسیدن آب به نقاط مرتفع محله تپه کوله واقع در خیابان صلاح الدین ایوبی رفع مشکل شده است.

به گزارشهزار ماسوله، مهندس سالم مرادی با اعلام این خبر اظهارداشت:  افت فشار و نرسیدن آب به نقاط مرتفع محله تپه کوله واقع در خیابان صلاح الدین ایوبی رفع مشکل شده است.

 

 مدیر امور آبفا پاوه افزود: برای بررسی موضوع به اتفاق همکاران بهره برداری راس ساعت 10 شب در محل حضور پیدا کرده و وضعیت آبرسانی به منطقه مذکور را از نزدیک بازدید ومتوجه  شکسته شدن خط لوله در آن منطقه شدیم.

 

مرادی گفت: اکیب حوادث تمامی نقاط بحرانی و شیرفلکه های مسیر را بررسی و سرانجام راس ساعت 2:20 شب، محل شکستگی را که خط اصلی شبکه محله تپه کوله بود پیدا کردند. لوله مذکور از جنس پلی اتیلن و با سایز 125 بود که کاملا از محل اتصال جدا شده بود.

 

مهندس مرادی اظهار داشت: عملیات نشت یابی در تاریخ 95/12/4  انجام گرفت که درحین نشت یابی منطقه مذکور، اکیپ اتفاقات مورد شکستگی لوله آب در همان منطقه پیدا شد که  این شکستگی در تامین آب محله مذکور اثرگذار بوده است.

 

مدیر امور آبفای پاوه افزود:باهمت و تلاش همکاران بهره برداری راس ساعت 12 امروز شکستگی لوله که حدود 30 لیتردرثانیه آب به هدر می رفت تعمیر گردید. و جریان آب برای محله مذکور مجددا برقرار گردید.

 

مرادی در پایان با تاکید بر مدیریت مصرف گفت: از تمامی شهروندان محترم و مسئولیت پذیر درخواست می کنیم، در مصرف آب صرفه جویی کنند.

 

گفتنی است در دو روز اخیر این سایت خبری تحلیلی خبری مبنی بر نبود آب شرب محله تپه کوله پاوه را انتشار داده بود که اکنون مدیر آبفای پاوه خبر از رفع این مشکل داد.(اینجا بخوانید)

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد