گلایه رئیس هیئت کاراته پاوه از عدم حمایت مسئولین/وجیهه مرادی:هنرجویان کاراته انگیزه می خواهند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295770|21:53 - 1395/12/06
نسخه چاپی
گلایه رئیس هیئت کاراته پاوه از عدم حمایت مسئولین/وجیهه مرادی:هنرجویان کاراته انگیزه می خواهند
خانم وجیهه مرادی گفت: مسئولین به هنرجوی کاراته بها دهند چون بسیاری از افراد بعلت نداشتن مشکلات مالی و معنوی از این ورزش کناره گیری می کنند.

به گزارشهزار ماسوله،رئیس هیئت کاراته شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در این باره به خبرنگار ما گفت:  اینجانبه قریب به چند سال است که در این رشته رزمی (کاراته ) فعال و مدال آور بوده و هستم، اما متاسفانه تا به حال مورد حمایت هیچ نهاد و ارگانی قرار نگرفته است.

 

وی افزود: بنده در طول سال هایی که فعالیت نموده ام همواره با سختی ها و کمبودهایی دست و پنجه نرم کرده و متحمل سختی های فراوانی شده ام و این امر برای فردی چون بنده بسیار سخت و جانفرسا بوده است.

 

وی گفت: این هنر رزمی بدون اسپانسر بوده و حتی به مسئولان این شهرستان بارها مراجعه نموده ام و حتی یک وسیله هم در اختیار این هنرجویان قرار نداده اند و به جهت نبود خانه کاراته در پاوه، به صورت سیار فعالیت خواهیم کرد و با هیچ گونه امکانات مالی و حمایت مسئولین، اما با پشتوانه خداوند متعال بهترین قهرمانان را تربیت کرده ام و تحویل جامعه داده ام.

 

وی ادامه داد: از عموم مردم هم عاجزانه تقاضای کمک برای تهیه خانه کاراته ، اسپانسر ، ماشین و با کمک نقدی برای این ورزشکاران آینده نگر و عزیز را انتظار دارم .

 

خانم مرادی خاطر نشان کرد: بنده در این شهرستان و در دورترین نقطه مرزی ورزشکار تربیت نموده که امیدوارم به فکر این جوانان آینده ساز باشید.

 

وی تصریح کرد: شما دلسوزان می دانید ورزش در تمام جهان حرف اول را می زند و بنده گله مند هستم چرا که مسئولان محترم فقط به فکر ورزش آقایان هستند و هیچگونه اهمیتی به ورزش بانوان نمی دهند .

 

وی افزود: لذا با توجه به اینکه دولت محترم تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ورزش می نماید انتظار همکاری و حسن نیت از تمام مسئولین و ارگان ها را دارم .

 

وی در پایان گفت: لذا از آن مقام مسئول تقاضا مندم تا در خصوص تعیین وضعیت در امر ورزش هنر رزمی کاراته بنده را یاری نمایند تا بیشتر از قبل مسئولیت های خود را به موفقیت برسانم در پایان از توجه و عنایت شما مسئولین محترم و مردم شریف نهایت تشکر و قدر دانی را دارم.

 

شماره حساب هیئت کاراته شهرستان پاوه:   0109039761006

شماره تماس خزانه دار آقای محسن رحیمی:   09183560767

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد