جمع آوری کمک های مردم پاوه در 91پایگاه در هفته نیکوکاری

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295831|01:37 - 1395/12/19
نسخه چاپی
جمع آوری کمک های مردم پاوه در 91پایگاه در هفته نیکوکاری
هفته نیکوکاری با نواخته شدن زنگ نیکوکاری و با شعار 'بهار همدلی و شکوه مهربانی' در مدارس و پایگاه های ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه آغاز شد و 91پایگاه برای جمع آوری کمک های مردم این شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا روز چهارشنبه مراسم نمادین این جشن با حضور مسوولان و دانش آموزان در مدرسه حضرت خدیجه شهر پاوه برگزار و زنگ آغاز هفته نکوکاری نواخته شد.


در این مراسم معاون فرماندار شهرستان پاوه گفت: این شهرستان در زمینه انفاق، احسان و نیکوکاری سابقه و تاریخچه ای با قدمت طولانی دارد و مردم ما در عمل این مهم را به اثبات رسانده اند.


سید نجیب میرانی به جایگاه احسان و نیکوکاری از دیدگاه اسلام اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن به صراحت و روشنی از پاداش چند صد برابر خیرات و احسان خبر و وعده داده است.


وی افزود: احسان و خیرات موجب آرامش روح، آسایش زندگی، محبوبیت و شخصیت اجتماعی و ذخیره و توشه ای بسیار گرانبها برای آخرت است.


در ادامه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه از استقرار 91 پایگاه ثابت و سیار در هفته نیکوکاری در شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پایگاه شامل 62 پایگاه در مدارس، 25 پایگاه در مساجد و سه پایگاه در معابر عمومی است.


لقمان انفرادی با قدردانی از کمک های مردم و ادارات شهرستان افزود: در سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی و جنسی توسط مردم و ادارات شهرستان جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.


وی اظهار امیدواری کرد این مبلغ امسال نسبت به سال گذشته 2برابر شود.


در ادامه مدیر آموزش وپرورش شهرستان پاوه از برگزاری جشن نیکوکاری در 62 مدرسه خبر داد و گفت: دانش آموزان با اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی خود، پیام مهربانی خود را به منصه ظهور گذاشتند.


مختار برزگرد فر هدف از برگزاری جشن نیکوکاری را ترویج هر چه بیشتر فرهنگ تعاون، نوع دوستی و مشارکت در بین مردم عنوان کرد و گفت: هر ساله در این آیین کمک های بسیار خوبی از سوی مردم و دانش آموزان نیکوکار جمع آوری می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد