برگزاری جلسه فوق العاده با رایزنی امام جمعه پاوه برای حل مشکل ساخت کلینیک این شهرستان

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295839|15:50 - 1395/12/20
نسخه چاپی
برگزاری جلسه فوق العاده با رایزنی امام جمعه پاوه برای حل مشکل ساخت کلینیک این شهرستان
جلسه فوق العاده با رایزنی امام جمعه پاوه برای حل مشکل ساخت کلینیک این شهرستان پس از نماز جمعه این هفته در مسجد جامع برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، متعاقب ممانعت شهرداری در ساخت کلینیک تخصصی شهرستان پاوه، امام جمعه محترم شهر پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته خواستار حل این مشکل به روش مسالمت آمیز شد و گفت این موضوع زیبنده نیست و انتظار این است که پس از نماز جمعه هم نشستی در همین مسجد با حضور فرماندار، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و برخی از اعضای شورا برگزار شود.

 

پس از نماز جمعه هم جلسه ای با حضور امام جمعه پاوه، فرماندار ، نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه و برخی از اعضای شورا تشکیل و طی صورت جلسه ای مقرر گردید شهرداری مجوز ادامه فعالیت ساخت کلینیک را بدهد و شبکه بهداشت و درمان نیز در اسرع وقت برای برطرف کردن آن موانعی که شهرداری عنوان کرده است، اقدام کند.

 

اعضای شورا نیز در این نشست در سخنانی دلایل عمده تعطیلی پروژه را نبود پارکینگ عنوان کردند و گفتند که در صورت تعیین محلی برای احداث پارکینگ در جهت جلوگیری از ترافیک سنگین از این مسیر، تخفیفات اصلی را برای هزینه تغییر کاربری خواهیم داد.

متعاقب این جلسه نیز به توصیه امام جمعه محترم پاوه فرماندار شهرستان پاوه و نماینده دانشگاه علوم پزشکی و سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه و برخی از اعضای شورا از محل احداث کلینیک تخصصی پاوه بازدید به عمل آوردند.

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز طی جلسه ای در جریان این بازدید، گفت: دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ توپوگرافی شهر پاوه و لزوم تعبیه پارکینگ برای درمانگاه نسبت به احداث پارکینگ مورد نیاز کار درمانی و بیماران در زمین جوار درمانگاه اقدام کنند.

 

پرویز ایده پور افزود: شهرداری و شورای شهر پاوه نیز باید تخفیفات ویژه ای را برای احداث و تغییر کاربری زمین بدهند و همکاری لازم را با شبکه بهداشت ودرمان داشته باشند.

 

پرویز ایده پور افزود: شبکه بهداشت و درمان نیز در اولین فرصت مبلغ 30 میلیون تومان را علی الحساب برای هزینه تغییر کاربری زمین به حساب شهرداری واریز نماید.

 

ممانعت ادامه کار ساخت کلینیک تخصصی پاوه را توسط شهرداری دراینجابخوانید

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد