دو خبر ورزشی از شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295863|22:17 - 1395/12/25
نسخه چاپی
دو خبر ورزشی از شهرستان پاوه
کسب سه مدال برنز توسط نونهالان شهرستان، در مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی بانوان استان و از مدال آوران رشته کونگ فو از مهمترین عناوین ورزشی این شهرستان در دو روز اخیر هستند.

به گزارشهزار ماسوله، کسب سه مدال برنز توسط نونهالان شهرستان، در مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی بانوان استان و از مدال آوران رشته کونگ فو از مهمترین عناوین ورزشی این شهرستان در دو روز اخیر هستند.

 

مسابقات ژیمناستیک هنری بانوان استان در روز جمعه مورخ 95/12/20 به میزبانی کرمانشاه و در محل خانه ژیمناستیک استان برگزار گردید.

 

تیم هفت نفره بانوان شهرستان ( خانم ها هیرو صداقت- میترا نادری- سارینا فتاحی- ثنا صدری- رایا صالحی- سایا صالحی و ساره پیران ویسه) که با مربیگری و سرپرستی خانم اسرین نایب در این مسابقات حضور یافته بودند موفق به کسب سه مقام سوم این مسابقات شدند.

 

برای تیم پاوه در این مسابقات خانم ها هیرو صداقت - سارینا فتاحی و ثنا صدری عناوین سوم اوزان مختلف  را از آن خود کردند.

تجلیل رییس اداره ورزش و جوانان از مدال آوران رشته کونگ فو

 

آقای سید هیوا حسینی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان با حضور در محل تمرینات کونگ فو شهرستان در محل سالن شهید عبد الله زاده از مدال آوران این رشته تجلیل بعمل آورد.

 

در این مراسم که روز سه شنبه مورخ 94/12/24 برگزار گردید هیوا حسینی ضمن تبریک این موفقیت به جامعه کونگ فو شهرستان برای کلیه ورزشکاران شهرستان آرزوی موفقیت هر چه بیشتر نمود.

 

همچنین رییس اداره ورزش و جوانان با حضور در مراسم تجلیل از مدال آوران آموزشگاهی استان که در تاریخ 95/12/24 در محل سالن ارشاد برگزار گردید با اهدای 5میلیون ریال از نفرات برتر این مسابقات نیز تجلیل بعمل آورد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد