جوابیه شهرداری پاوه در خصوص مطلب منتشر شده در هزارماسوله

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295887|19:37 - 1395/12/28
نسخه چاپی
جوابیه شهرداری پاوه در خصوص مطلب منتشر شده در هزارماسوله
در پی درج مطلبی تحت عنوان “وضعیت نامناسب خیابان های پاوه با نزدیک شدن به سال نو/ کم کاری مسئولان در آسفالت شهری نمایان است ” در این پایگاه خبری، شهرداری جوابیه ای را ارسال نموده است که در پی خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، احتراماً، عطف به مطلب مندرج در سایت هزار ماسوله پاوه  با عنوان “وضعیت نامناسب خیابان های پاوه با نزدیک شدن به سال نو/ کم کاری مسئولان در آسفالت شهری نمایان است” خواهشمند است جوابیه زیر را با توجه به ماده ۲۳ قانون مطبوعات از طرف روابط عمومی شهرداری پاوه درج فرمایید:

 

قبل از هر چیز از اینکه توجه خود را به سمت مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری معطوف نموده‌اید از شما تقدیر و تشکر می‌نماییم. برای شهرداری جای بسی خوشحالی است که شهروندی مسئولیت‌پذیر عملکرد این مجموعه را مورد ارزیابی و نقد قرار دهد. زیرا همواره معتقدیم که نقد سازنده و به جا باعث تحرک، پویایی و اصلاح جامعه خواهد شد و همچنان که شهردار محترم محوریت شعار خود را شهردار پاسخگو اعلام نموده‌اند ما هم خود را مسئول پاسخگویی به انتقادات وارده جهت تنویر افکار عمومی می‌دانیم.

 

شهرداری پاوه با توجه به فرارسیدن نوروز و لزوم سامان بخشیدن به چهره شهر جهت استقبال از مهمانان نوروزی، از مدت‌ها پیش مقدمات مربوط به روکش آسفالت شهر را فراهم نمود اما شرایط نامساعد جوی، علی‌رغم آمادگی کامل شهرداری (که مستندات مربوطه موجود می‌باشد)، انجام پروژه را به تعویق انداخت. چرا که همانطور که شهروندان محترم استحضار دارند انجام آسفالت در بارندگی کاری بیهوده است و حتی اگر هم شهرداری انجام می‌داد با انتقاد به جای شهروندان مواجه می‌شد.

 

ان‌شاءا... پس از مساعد شدن شرایط جوی و آغاز به کار کارخانه‌های آسفالت، روکش آسفالت خیابان‌های سطح شهر به انجام خواهد رسید.

 

علاوه بر آماده‌سازی مقدمات مربوط به روکش آسفالت، شهرداری رنگ مورد نیاز جهت رنگ‌آمیزی جداول، سرعت‌گیرها و مبلمان شهری قبل از نوروز را نیز خریداری کرده بود که همین شرایط نامساعد جوی انجام آن را به تعویق انداخت.

 

در خصوص مطلب عنوان شده تحت عنوان  بازسازی نابهنگام میدان مولوی نیز به استحضار شهروندان فهیم می‌رساند ما هم واقف به نزدیک بودن ایام نوروز و ورود مهمانان نوروزی به شهرمان بودیم اما به خاطر جذب مرحله دوم اعتبارات تخصیصی بالاجبار باید پروژه را آغاز می‌کردیم که ان‌شاءا... شهروندان قدرشناس پاوه مزاحمت‌های ایجاد شده در مدت نوروز به خاطر انجام پروژه را بر ما می‌بخشایند.

 

با این توضیح؛ ضمن تشکر از همه عزیزان فعال در رسانه های مجازی شهرستان پاوه که در جهت شفاف سازی تحولات و رویدادهای شهرستان و گردش مطلوب جریان اطلاعات ایفای نقش می کنند، از این بزرگواران و بویژه از گردانندگان وب سایت فوق الذکرصمیمانه تقاضا داریم که در تهیه اخبار و گزارشات و مطالب انتقادی خود با دیدی منصفانه و از روی تعهد حرفه ای عمل کرده و قبل از درج خبر، چرایی آن را از متولیان مربوطه سؤال نموده و اگر اقناع نشدند رسانه‌ای نمایند، که سبب ایجاد بدبینی در خصوص عملکرد خدمتگزاران مردم نگردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد