افتتاح نخستین جایگاه عرضه بنزین سوپر در پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295889|12:55 - 1395/12/29
نسخه چاپی
افتتاح نخستین جایگاه عرضه بنزین سوپر در پاوه
نخستین جایگاه عرضه بنزین سوپر در شهرستان پاوه افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان پاوه در آیین افتتاحیه جایگاه بنزین سوپر ضمن تبریک روز ملی شدن صنعت نفت و فرارسیدن سال نو اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده از امروز توزیع بنزین سوپر برای اولین بار در شهرستان پاوه امکان پذیر است و با فرا رسیدن سال جدید، این نوع بنزین برای مسافران و گردشگران، قابل استفاده خواهد بود.

 

بهرام زاده با بیان اینکه جایگاه قادری واقع در روبروی شبکه بهداشت و درمان قبلا دارای دو پمپ بنزین معمولی و دو پمپ نفتگاز بود افزود: دو پمپ نفتگاز این جایگاه، که باعث ایجاد ترافیک سنگین در این خیابان به جهت سوخت گیری ماشین آلات سنگین می شد، اقدام به حذف آن کردیم.

 

وی گفت: پس از آن این جایگاه تنها از دو پمپ بنزین معمولی برخوردار بود، که طی پیگیری های به عمل آمده، اکنون دو پمپ بنزین سوپر را نیز به این جایگاه اضافه کردیم.

 

وی با بیان اینکه ماشین آلات سنگین نیز پس از آن در جایگاه دوم واقع در ترمینال که از فضای بیشتری جهت جلوگیری از ترافیک برخوردار بود، اقدام به سوخت گیری می کنند گفت: تا به اکنون بنزین سوپر را در پاوه نداشته ایم و امیدواریم با این اقدام خدمتگزاری خوبی را برای مردم و شهروندان انجام داده باشیم.

 

وی با اشاره به تفاوت بنزین معمولی و سوپر گفت: این نوع بنزین با استفاده از پالایش ویژه تولید می شود و تفاوت آن در اوکتاین بالای آن می باشد که باعث آرام سوزی بنزین در موتور گردیده و سبب بهبود عملکرد موتور خودرو در کاهش مصرف سوخت نیز خواهد شد.

 

وی گفت: کاهش استهلاک ماشین و آلاینده های محیط زیستی نیز در استفاده از این نوع بنزین از مزیت های دیگر آن می باشد.

 

وی در پایان ضمن تشکر از مدیر شرکت ملی پخش فراورده های منطقه کرمانشاه گفت: ظرفیت این جایگاه هم با توجه به تولید آن در محل پالایشگاه اراک و اصفهان و ارسال مستقیم به شهرستان صورت می گیرد، 45 هزار لیتر خواهد بود که پیش بینی می شود، شبانه روز حدود 4 الی 5 هزار لیتر مصرف بنزین سوپر را داشته باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد