برپایی سفره هفت سین در ورودی شهر بانه وره به مناسبت سال نو

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295912|22:56 - 1396/01/02
نسخه چاپی
برپایی سفره هفت سین در ورودی شهر بانه وره به مناسبت سال نو
به مناسبت آئین باستانی نوروز، در شهر بانه وره سفره هفت سین بر پا شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: يكي از زیباترین هفت سین ها و منظم ترین ستاد های استقبال در استان در ورودی شهربانه وره توسط شهردار خوش فکر این شهر و با دستان توانمند یکی از جوانان هنرمند شهر پاوه سرکار خانم شلیر شافعی از جمله کارهایی است که در شهرستان پاوه جهت پذیرایی از مسافران برپا شده است.

 

هادی شریفی افزود: شهرستان پاوه با وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی و آداب و رسوم و سنن، صنایع دستی و غذاهای محلی و بازارچه های مرزی و مراکز خریدی که می توان اجناس مختلف را از آن تهیه کرد و هرآنچه یک گردشگر انتظار آن را دارد می تواند در این شهرستان به آن دست یابد.

 

وی گفت: هر نقطه از این شهرستان دارای چشم اندازها و مناظر طبیعی و تاریخی است که مطمئنا هر بیننده ای با دیدن این مناظر، خاطرات خوشی را از این شهرستان به یادگار خواهد گذاشت.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، در چندین نقطه دیگر شهرستان ما شاهد حضور جوانانی هستیم که با معرفی آداب و رسوم و فرهنگ و صنایع دستی این منطقه ، از مسافران و گردشگران، استقبال خواهند کرد.

 

شهردار شهر بانه وره نیز در این باره خبرنگار ما گفت: برپایی این سفره هفت سین با مساعدت اداره میراث فرهنگی,صنایع دستی وگردشگری شهرستان جناب آقای شریفی در مسیر اصلی جاده ورودی شهر بانه وره برپا شده است که با این اقدام امیدواریم با استقبال از مهمانان سفری خوش را برای آنان به ارمغان بیاوریم.

 

فیصل یوسفی افزود: برپایی غرفه صنایع دستی,ونیز نان محلی برای پخت غذاهای محلی در جنب این ایستگاه و تزیین داخل غرفه با موج وچیخ از جمله اقدامات دیگری است که در این محل در معرض دید مهمانان قرار خواهد گرفت.

 

وی گفت: این هفت سين زیبا و این گروه مهمان نواز جوانان بانه وره ای,در ورودی شهر بانه وره، خود گویای مهمان نوازی مردم شهر بانه وره می,باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد