مدیر آموزش و پرورش پاوه:

امتیاز نوار مرزی، مهمترین مسئله برای فرهنگیان شهرستان است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295921|02:20 - 1396/01/05
نسخه چاپی
امتیاز نوار مرزی، مهمترین مسئله برای فرهنگیان شهرستان است
مختار برزگرد خطاب به شهاب نادری گفت: نوار مرزی فرهنگیان پاوه ، مهمترین مسئله برای آنها محسوب می شود، که معلمان با تجربه ما ، تدریس در روستاها را بدلیل افزایش حقوق ، ترجیح می دهند چرا که این امتیاز ، مختص خود شهر پاوه نخواهد بود.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش و پرورش پاوه در منزل شخصی یکی از فرهنگیان این شهر با حضور نماینده مردم پاوه و اورامانات در سخنانی ضمن تبریک سال نو و خیرمقدم به نماینده اورامانات در مجلس و هیئت همراه اظهار کرد: شهر پاوه شهر فرهنگی است که فاکتور فرهنگی بودن ان نیز، قبل از پایتخت و همراه با پایتخت، داشتن مکتب خانه و مدرسه بوده است و اشارات نماینده محترم هم در پیش ازخطبه های نماز جمعه مبنی بر وجود مدرسه از سال 1305 در شهرستان نشان از تحقیق و تفحص ایشان را دارد.

 

مختار برزگر فرد افزود: اکنون نه به عنوان مسئول و نه به عنوان کسی که از نماینده حمایت داشته باشم، به عنوان یکی از شهروندان، فرهنگیان این منطقه در سه بخش نوسود، نودشه و باینگان قریب به 4 هزار نیروی شاغل و بازنشسته فرهنگی و حدود 12 هزار نفر دانش آموز هستند که پتانسیل قوی در هر زمینه با معتقد بر این امر که نیروی انسانی بزرگترین نیرو است، می باشد.

 

وی گفت: جامعه شناسان گفته اند که هر انقلابی 12 تا 15 سال دوام خواهد آورد و هیچ انقلابی بیشتر از 15 سال دوام نخواهد آورد، مگر با پشتوانه قوی مردم و حضور آنها که این مدت افزایش پیدا کند.

 

 وی ادامه داد: قطعا شما هم جزء آن نیروهایی خواهی بود که در طول ادوار مختلف نمایندگی مجلس رکورد بیشترین امار طرفداران و حمیات مردمی را داشته اید.

 

وی با اشاره به مشکلات فرهنگیان در پاوه گفت: نوار مرزی فرهنگیان پاوه ، مهمترین مسئله برای آنها محسوب می شود، که معلمان با تجربه ما ، تدریس در روستاها را بدلیل افزایش حقوق ، ترجیح می دهند چرا که این امتیاز ، مختص خود شهر پاوه نخواهد بود.

 

برزگر فرد افزود: برای شان یک معلم، زیبنده نخواهد بود، که پس از 30 سال خدمت بدنبال این مسائل رفته بلکه بتواند حقوق بیشتری را از این امتیاز نوار مرزی دریافت کند که ان شاالله با پیگیری های نماینده محترم، این امتیاز هم شامل خود شهر پاوه گردد.

 

وی با اشاره به دیگر مشکلات فرهنگیان در پاوه خاطر نشان کرد: اکنون حدود 6 سال است که برخی از فرهنگیان شهرستان، با سرمایه گذاری برای دریافت مسکن ،ثبت نام کرده اند، اما متاسفانه در این باره به نتیجه ای نرسیده اند که در این زمینه هم پیگیری اقای نادری می تواند مشکل گشا باشد.

 

وی گفت: در کل کشور 14 اردوگاه مدرن وجود دارد، که یکی از آن اردوگاهها که در کل اورامانات نیز می باشد، اردوگاه سریاس است که حدود 10 سال است ،هیچ گونه توسعه و یا تبلیغاتی در جذب گردشگر و توریست برای آن در نظر گرفته نشده است.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه گفت: مورد دیگر مدرسه قدیمی در روستای شمشیر است که بنای ساختمانی آن فرسوده شده است که نیاز است این مدرسه بر روی خیابان و از نو احداث شود.

 

وی در پایان گفت: مورد پایانی نیز، مشکل تردد دانش آموزان ما در برخی از مدارس روستاهای دوریسان و دره بیان است که برای تردد این دانش آموزان باید در خیابان اصلی که محل عبور خودروها در مسیر پاوه کرمانشاه است ، تردد کنند.

 

وی افزود: امید است که در کنار این مدارس پل هوایی برای این سرمایه های خانوارها احداث شود که ان شاالله این موارد که در اولویت کارهای شما باشد هم اجر دنیوی و هم اجر اخروی را به دنبال دارد.

 

در ادامه نماینده مردم پاوه و اورامانات نیز در سخنانی قول مساعد در پیگیری این امورات و مشکلات فرهنگیان در پاوه داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد