آزاد حسینی؛

حفاظت از محیط زیست در روز طبیعت در دستور کار خدمات شهر قرار دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295955|02:05 - 1396/01/13
نسخه چاپی
حفاظت از محیط زیست در روز طبیعت در دستور کار خدمات شهر قرار دارد
رییس کمیسیون گردشگری و خدمات شهری شورای شهر پاوه گفت: حفاظت از محیط زیست در روز طبیعت در دستور کار خدمات شهر قرار دارد.

به گزارشهزار ماسوله، رییس کمیسیون گردشگری و خدمات شهری  شورای شهر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک‌ سال نو و آرزوی تعطیلات شاد و خاطره انگیز در کنار خانواده و ارزوی سلامتی و صحت در بازگشت مسافران به شهر خود و تبریک روز طبیعت به شهروندان گرامی اظهر کرد: طبیعت بکر منطقه ما بزرگترین سرمایه ماست وهمه وظیفه داریم با همت و تلاش خود ضمن بهره مندی از این موهبت الهی و با رعایت اخلاق طبیعت گردی ، حفاظت از آن را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم و در حفظ طبیعت و محیط زیست کوشا باشیم.

 

سید آزاد حسینی افزود: محیط زیست سالم جزو سرمایه های اجتماعی ما محسوب می شود که همه وظیفه داریم در حفاظت و نگهداری از این مواهب طبیعی کوشا باشیم.

 

وی با اشاره به روز طبیعت و حضور مردم در منابع طبیعی و محیط زیست منطقه در این روز گفت: شهروندان عزیزی که قصد عزیمت به تفرجگاههای اطراف شهرستان را دارند، به منظور بهره مند شدن از محیط زیستی زیبا، سالم و با نشاط در دیگر فصول سال، در پاسداشت طبیعت کوشا باشند.

 

حسینی گفت: امیدورام فردا ، روز طبیعت بمعنای واقعی آن محافظت از طبیعت باشد، نه خارج کردن زباله ها از خانه و شهرها و رها کردن آن در طبیعت و نابودی محیط زیست اطرافمان..

 

وی تصریح کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای واحد خدمات شهر ،فردا توسط این عزیزان کیسه های زباله اماده و در خروجی های شهر توزیع خواهد شد و در پایان روز جمع آوری می شوند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد