اولین جلسه کارگروه اشتغال در سال جدید در فرمانداری پاوه برگزار شد/ایده پور:جمله" عقب مانده ترین شهرستان کشور هستیم" را نمی پسندم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295998|12:03 - 1396/01/22
نسخه چاپی
اولین جلسه کارگروه اشتغال در سال جدید در  فرمانداری پاوه برگزار شد/ایده پور:جمله" عقب مانده ترین شهرستان کشور هستیم" را نمی پسندم
ایده پور با انتقاد از تزریق یاس به جامعه، گفت: دوستی در جایی نوشته بود که "عقب مانده ترین شهرستان کشور هستیم." این را نمی پسندم و این نشانه این است که ما خودمان را دست کم می گیریم.

به گزارشهزار ماسوله، در این جلسه فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت:امسال نیز رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را  انتخاب کردند و این فرمایش  ایشان می تواند حکم جهادرا داشته باشد.بحمدلله در شهرستان پاوه و در جلسات اشتغال شهرستان، نتایج خوبی از این نشست ها را تجربه کرده ایم.

 

پرویز ایبده پور افزود: ما در شهرستانی زندگی می کنیم که دهیار نمونه کشوری و کارآفرین نمونه را از آن انتخاب کرده اند.باعث افتخار است که بین چند هزار نفر جناب آقای سابق حسینی،دهیار برتر کشور و استان شده اند.

 

پرویز ایده پور صبر را از قدم های اولیه توسعه و اشتغال دانسته و گفت: حتماً ما صبور بوده ایم که توانسته‌ایم دهیار برتر و کارآفرین برتر را از شهرستان صخره ای پاوه به کشور معرفی کنیم.

 

ایده پور با انتقاد از تزریق یاس به جامعه، گفت: دوستی در جایی نوشته بود که"عقب مانده ترین شهرستان کشور هستیم."این را نمی پسندم و این نشانه این است که ما خودمان را دست کم می گیریم.چرا باید وزیر کشور عقب مانده ترین شهرستان را برای دیدار  با مردمش انتخاب کند؟!

 

ایده پور در ادامه به همکاری مسئولین و ارگانها در خصوص کارآفرینی اشاره کرد و گفت: ادارات و مکان های خالی و بدون استفاده را باید به مکان هایی برای اشتغال زایی و درآمدزایی تبدیل کرد.

 

وی افزود: دولت همه اختیارات را به مسئولین شهرستانی تفویض کرده است، پس نباید انتظار داشته باشیم،دیگران مشکلات ما را حل کنند.

 

ایده پور در ادامه به مشکلات بخش اشتغال در مرز اشاره کرد و گفت: جوانان ما باید  بجای اشتغال در مرز،  در مباحث اقتصادی و تجاری فکر کنند. واقعا از نظر من قاچاق خانمان سوز است.

 

ایده پور در ادامه به فرصت سد داریان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاران شهرستان دو اسکله در حوزه 20 کیلومتری سد داریان احداث کنند و فرصت توریسم را در  بخش قایقرانی بصورت حرفه ای البته،در نظر داشته باشند.

 

ایده پور در ادامه به تعریض جاده پاوه اشاره کرد و گفت:بیش از دو میلیارد تومان برای تعریض جاده پاوه در نظر گرفته و هزینه خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر اینکه چشمه بل اصلا در حوزه شهرستان پاوه وجود ندارد، گفت: بطور قطع تا 300 متر بعد از مظهر جدید چشمه بل متعلق به استان کرمانشاه و شهرستان پاوه است. با حضور کارشناسان مختصات جغرافیایی آن را در آورده ایم و این چشمه می تواند هم از لحاظ جذب گردشگر و هم استفاده از آب معدنی آن بهترین فرصت سرمایه گذاری باشد.

 

پرویز ایده پور در پایان سخنانش به عملی کردن،خروجی جلسات اشاره کرد و گفت: اکنون دیگر بعد از جلسات متمادی و پیشرفت هایی که در زمینه طرح ها ارائه شده است، باید اقدام عملی کرد. ان شاءالله ما باید پاوه را قطب اشتغال کشور کنیم.


خبرنگار کوثر فخری

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد