لقمان انفاردي خبر داد:

افزایش ۶۴ درصدی اعتبارات شغلی فعالیت کمیته امداد پاوه در سال جاری/بیش از ۵۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال تسهیلات شغلی به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته پرداخت شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296012|16:00 - 1396/01/27
نسخه چاپی
 افزایش ۶۴ درصدی اعتبارات شغلی فعالیت کمیته امداد پاوه در سال جاری/بیش از ۵۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال تسهیلات شغلی به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته پرداخت شد
لقمان انفرادي با بیان اینکه در سال ۹۵ بیش از ۵۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال تسهیلات شغلی به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده، گفت: این تسهیلات برای ایجاد ۳۴۶ طرح شغلی به صورت کاملا قرض الحسنه و با اقساط بلند مدت در اختیار مددجویان پاوه ای قرار گرفته است.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر کمیته امداد شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار كرد: افزایش ۶۴ درصدی اعتبارات شغلی فعالیت کمیته امداد در سال جاری که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال مزین شده به سوی ایجاد کسب و کارهای پایدار برای مددجویان سوق می یابد.

 

لقمان انفرادی افزود: هدف کمیته امداد از اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد کسب و کار زود بازده و پایدار برای آنان است.

 

وي با بیان اینکه در سال ۹۵ بیش از ۵۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال تسهیلات شغلی به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده، گفت: این تسهیلات برای ایجاد ۳۴۶ طرح شغلی به صورت کاملا قرض الحسنه و با اقساط بلند مدت در اختیار مددجویان پاوه ای قرار گرفته است.

 

انفرادی تصریح کرد: اجرای طرح های اشتغال در سال ۹۵ نسبت به سال قبل از آن از رشد ۴۱ درصدی برخوردار بوده است.

 

وی همچنین به تامین تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات بانک های عامل و منابع داخلی امداد اشاره کرد و افزود: ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از میزان تسهیلات اشتغال پرداختی در سال۹۵ از محل اعتبارات بانک های عامل و مابقی آن از منابع داخلی امداد تامین شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان پاوه اظهار کرد: اعتبارات شغلی اعطایی در سال ۹۵ بیش از ۶۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ داشته است.

 

لقمان انفرادی اظهار امیدواری کرد كه تسهیلات شغلی بیشتری در سال۹۶ نسبت به سال ۹۵ برای ایجاد فرصت های شغلی به مددجویان پاوه ای اختصاص داده شود.

 

وي با اشاره به اینکه هم اکنون واحد خودکفایی کمیته امداد شهرستان پاوه مابین دفاتر کمیته امداد سایر شهرستان های استان در زمینه جذب اعتبار و اجرای طرح های خودکفایی در جایگاه دوم استان قرار دارد، تاکید کرد: فعالیت کمیته امداد در سال جاری که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال مزین شده به سوی ایجاد کسب و کارهای پایدار برای مددجویان سوق می یابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد