گفتگو با نادر احمدی بازيكن تيم فولاد در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296020|19:37 - 1396/01/29
نسخه چاپی
گفتگو با نادر احمدی بازيكن تيم فولاد در پاوه
نادر احمدي سابقه بازی در تیم های فولاد، پيكان و پاس را دارد ، با حضورش در فولاد، توانست خوب ظاهر شود و اکنون هم در تيم جوانرود كه به ليگ دسته سه كشور راه يافته است، حضور دارد.

به گزارشهزار ماسوله،نادر احمديسابقه بازی در تیم های فولاد، پيكان و پاس را دارد ، با حضورش در فولاد، توانست خوب ظاهر شود و اکنون هم در تيم جوانرود كه به ليگ دسته سه كشور راه يافته است، حضور دارد.

 

وی متولد 1365 اهل و ساکن شهرستان جوانرود مي باشد.

 

این بازیکن که دیروز به شهرستان پاوه آمده بود، طی گفتگویی با خبرنگار ما ضمن ابراز خرسندی از حضورش در این شهرستان از چگونگی وارد شدن به فوتبال و رسیدن به آرزویش که بازی کردن در ليگ برتر ايران است می گوید.

 

در ادامه مصاحبه مختصري با ایشان خواهد آمد:

 

فوتبال را چطور آغاز کردی و آیا فکر می کردی که روزی را در فولاد بازی کنی؟

 

بنده فوتبال را از کوچه پس کوچه های شهر جوانرود آغاز کردم و شاید هم خوانندگان محترم باور نداشته باشند ، اما چون خیلی به فوتبال علاقه داشتم همیشه خواب می دیدم که به تیم ملی جوانان دعوت می شوم.

 

فدراسیون فوتبال ، برای تکمیل و انتخاب نمودن تیم ملی جوانان در روزنامه ها اطلاعیه انتشار داده بودند که کسانی که در فوتبال استعداد دارند ، می توانند در کلاسها و تست بازیکنان انتخابی تیم ملی شرکت نمایند .

 

پس از آن من با کمک مربی خوب و زحمت کش شهرستان جوانرود، آقای رحمان مرادیان به تهران رفته و نزد آقای دکتر بیژن ذوالفقارنسب كه ايشان هم زحمات زيادي كشيدند، ما را به اردوی تیم ملی جوانان با مربی گري آقای مجید جلالی ، معرفی کرد، خوشبختانه در آن اردو توانستم استعداد خود را نشان دهم و نظر مربیان تیم ملی رو به خودم جذب نمایم و پس از آن به اردوی تیم ملی دعوت شدم .

 

سابقه عضویت در کدام تیم ها را داشته ای؟

 

در طول دو سال که در تیم ملی جوانان بودم از تیم های مطرح کشور همچون استقلال و پرسپولیس پیشنهادهای خوبی داشتم که من با مشورت هایی که مربیان خود داشتم تیم فولاد خوزستان رو انتخاب نمودم و براي پیشرفت فوتبالم به اهواز سفر کردم .

 

هشت سال در تیم فوتبال فولاد خوزستان بازی کردم و در رقابت های لیگ برتر سال ۸۳_۸۴ قهرمان ایران شدیم ، یک سال هم در تیم پاس تهران ، دو سال در تیم پاس همدان و یک سال هم در تیم پیکان سابقه بازی دارم .

 

باشگاه فولاد خوزستان یکی از تیم های خوب و بازیکن ساز در لیگ برتر ایران هست ،

 

افتخارات شما ؟

 

سابقه گل زدن به دو تیم بزرگ ایران استقلال و پرسپولیس را دارم و همچنین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موفق شدم به تیم القادسیه کویت گل بزنم .

 

در تیم فوتبال فولاد خوزستان بازی کردم و در رقابت های لیگ برتر سال ۸۳_۸۴ قهرمان ایران شدیم.

 

چه چیزی باعث شد که راهی شهرستان پاوه شوید و با چه هدفی به این شهرستان آمدید؟

 

خودم خیلی دوست داشتم از نزدیک بیام پاوه و فوتبال پاوه رو ببینم که این افتخار نصیب من شد و توانستم در مسابقات لیگ پاوه در کنار جوانان و بازیکنان خوب و بااستعداد پاوه شرکت کنم .

 

تنها دلیلی که جوانان ما به ورزش روی نمی آورند، کمبود امکانات است، پیام شما برای این جوانان چیست؟

 

اورامانات علاقمندان و جوانان با استعداد در رشته فوتبال و همچنین مردم خونگرم و فوتبال دوست دارد و توصیه من به این جوانان و ورزشکاران بااستعداد این است که در درجه اول اخلاق و بعد فوتبال را مد نظر داشته باشند .

 

من به این جوانان افتخار میکنم ، من فوتبال را از نقطه صفر و بدون هیچ امکانات مالی شروع کردم و خدارو شکر به همه چیز رسیدم .

 

سخن پایانی؟

 

در پایان از آقایان معین حسینی ، یادگار اسکات ، اسامه حسینی و مدیریت محترم سایت هزارماسوله آقای یاور اسکات که زحمت و تدارک این مصاحبه را از بنده حقیر کشیدند را کمال تقدیر و تشکر را دارم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد