نماینده مردم اورامانات در مجلس:

تسهیلات بانرخ ۸درصد فقط به روستائیان استان کرمانشاه داده نشده است/توقع داشتم فرماندار در خصوص ارتباطات حرف بزند/بازارچه شوشمی فیبر نوری ندارد

سرویس: سیاسیکد خبر: 296026|01:17 - 1396/02/01
نسخه چاپی
تسهیلات بانرخ ۸درصد فقط به روستائیان استان کرمانشاه داده نشده است/توقع داشتم فرماندار در خصوص ارتباطات حرف بزند/بازارچه شوشمی فیبر نوری ندارد
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات با نرخ هشت درصد به روستائیان باید داده شود متاسفانه فقط در استان کرمانشاه عمل نشده و در تمام استان ها انجام شده است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،شهاب نادری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: من فضاهای مجازی را رصد کردم إن شاءالله که سفر شما آقای واعظی سفر کاری است چون دوستان اینطور قلمداد کردند که وزرا در آخرین دولت سفرهای انتخاباتی دارند من اشرافی که از حضرتعالی دارم سفر شما سفر کاری است.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلی در ادامه گفت: آقای دکتر واعظی مشکلات ما زیاد است توقع داشتم آقای فرماندار در خصوص ارتباطات حرف بزند اصلا مسئله ربطی به آب و فاضلاب ندارد وزارتخانه جدایی است. دو بازارچه داریم که فیبر نوری ندارند مشکل داریم بازارچه شیخ صله و شوشمی، خیلی حساس است فیبر نوری نداریم چون گمرک هم نمی تواند مستقر شود.

 

نادری افزود: با توجه به اینکه اینجا بحث کوله بری را داریم درخواست می شود که مرکز تجاری موبایل را در شهرستان های اورامانات به ما بدهید تا ما دست شما را ببوسیم نوکر شما هم هستیم. این مرکز تجاری موبایل را به ما بدهید کوله بران از طریق کوله بری موبایل وارد می کنند کامپیوتری می آورند و این برای ما مشکل شده. مجوز مرکز تجاری فروش موبایل و کامپیوتر را به ما بدهید.

 

نادری در خصوص مشکلات شهرستان ثلاث باباجانی گفت: عدم واگذاری تلفن به ۴ شهرک فرهنگیان با ۱۵۰ خانوار، عثمانی با ۶۰ خانوار، بسیجی با ۱۲۰ خانوار ,...   نیاز ضروری به توسعه دارد عدم رفع مشکل خرابی بیش از ۵۰ مشترک در شهرک های فرهنگیان و...  که بیش از یک سال است به دلیل خرابی کابل و... از طرف شرکت مخابرات لاینحل باقی مانده است.

 

وی بیان کرد: روی رفتن به روستاها را ندارم هر روستایی می روم می گوید با موبایلت زنگ بزنگ زنگ می زنم آنتن نمی دهد از شما به عنوان وزیر تقاضا دارم. عدم واگذاری تلفن به یکی از روستاها، استاندار آمد وضعیت جاده یکی از روستاها را دید بهداشتی را دید هیچ خدمتی ما به اون مردم نکردیم. مردمی که الحق اند میگویند نه شیعه به ما کمک می کند نه سنی، جاده شان را که آدم می بیند ناراحت می شود. استاندار آمد قول داد که جاده انجام شود اما نشده آقای وزیر لطف کرد ۵۰۰ میلیون تومان ریخته به حساب قرار شده که انجام بدن دارند با فرقون چاله چوله هاشان را پرمیکنند آقای عراقی آمدند جاده های ثلاث را دیدند کاش از آقای عراقی بپرسید وضعیت جاده های آن منطقه چطور است.

 

وی گفت: عدم واگذاری اینترنت به دهستان بزرگ شیخ صله با داشتن حدود ۴۰۰ خانوار نقطه مرزی است. عدم پوشش موبایل در چند روستا اصلا پوشش ندارد. دولت وظیفه اش خدمت رسانی است ما هم وظیفه داریم کمک بکنیم ما هم در خدمت شما هستیم این روستاها سه سال است که مشکلشان حل نشده است ما فقط وعده و قول می دهیم بهشان دروغ می گوییم مردم روستایی پای انقلاب و نظام و رهبری و انتخابات، ۸۶ درصد به آقای روحانی رای دادند توقع زیادی هم این مردم ندارند.عدم توسعه تری جی در بخش ازگله و دهستانهای دیگر. از دیگر مشکلات است.

 

نادری در خصوص مشکلات شهرستان روانسر گفت: توسعه کامل شهری که هم اکنون هیچگونه امکانات جهت دایر نمودن خط تلفن وجود ندارد. عدم اجازه واگذاری تلفن ثابت به شهرکی با بیش از ۳۰۰ متقاضی، عدم زیرساخت مناسب جهت افزایش پهنای باند اینترنت در شهرستان و تابعه آن، عدم توسعه شبکه G۴ در شهرستان، در شهرستان جوانرود نیز نیاز به توسعه واگذاری تلفن به شهرک فرمانداری با حدود ۱۵۰ خانوار، شهرک فرمانداری ۱۵۰ خانوار دارد اما تلفن ندارد نیاز به توسعه واگذاری تلفن به شهرک شهرداری با حدود ۱۰۰ خانوار،  نیاز به توسعه و واگذاری تلفن به شهرک ظفر با ۱۵۰ خانوار متاسفانه در این شهرک ها حتی یک خط تلفن نیست فقط صوری جمع می شوند یک صورتجلسه ای تشکیل می دهند هنوز اجرایی نشده.

 

وی بیان کرد: نیاز به توسعه و واگذاری تلفن به مسکن مهر، فرمانداری دارد از وزارتخانه پول میگیرد، این ۸۰۰ خانوار مسکن مهر الان  تلفن ندارند،  نیاز به واگذاری تلفن به مجتمع بازارچه،  بازارچه تلفن و اینترنت ندارد خواست مردم مجوز مرکز تجاری فروش موبایل است. من از دوستان توقع دارم با سند جواب دهند مشکلی ندارم اگر مدیران مستند جواب دهند منم قبول دارم تمکین می کنم در غیراینصورت جناب آقای وزیر محترم این مواردی که گفتم درد دل مردم است.

 

این نماینده مجلس گفت: دولت دارد زحمت میکشد مناطق مرزی و محروم می طلبد بیشتر از این کارها انجام شود. تسهیلات با نرخ هشت درصد به روستائیان باید داده شود متاسفانه در استان کرمانشاه عمل نشده در تمام استان ها عمل شده. اگر وجوهات به پست بانک ها ارائه شود یا واریز شود اکثر استان ها ارزش افزوده را به پست بانک ها بردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد