کسب چهار مدال طلا- چهار نقره و سه برنز توسط کشتی گیران شهرستان

سرویس: ورزشیکد خبر: 296161|22:29 - 1396/03/01
نسخه چاپی
کسب چهار مدال طلا- چهار نقره و سه برنز توسط کشتی گیران شهرستان
در مسابقات کشتی قهرمانی استان ، کشتی گیران شهرستان پاوه موفق به کسب چهار مدال طلا- چهار نقره و سه برنز شدند.

به گزارشهزار ماسوله،مسابقات کشتی قهرمانی استان در رده های سنی خردسالان - نونهالان و نوجوانان از تاریخ 96/2/25لغایت 96/2/31 در محل خانه کشتی استان کرمانشاه برگزار گردید که در پایان این مسابقات کشتی گیران شهرستان موفق به کسب چهار مدال طلا- چهار نقره و سه برنز شدند.

 

به نقل از آقای سعدی توفیقی رییس هیئت کشتی در پایان این مسابقات کشتی گیران شهرستان که با مربیگری آقای حمید فهیمی مربی ارزنده کشتی پاوه  وآقای وریا سلیم زاده در این مسابقات حضور یافته بودند موفق به کسب چهار مدال طلا- چهار نقره و سه برنز به شرح ذیل شدند:

 

در رده سنی خردسالان فرنگی : آقای متین احمدی در وزن 47کیلو گرم مدال طلا گرفت و آقایان آروین نقی زاده در وزن 32 و فرزاد شریفی در وزن 28کیلوگرم مدال برنز کسب نمودند.

 

در رده سنی خردسالان  کشتی آزاد :آقای محمد احمدی در وزن 47اول شد و مدال طلا کسب نمود و آقایان شایان نوری در وزن 28کیلوگرم و محمد پناهی در وزن 53 کیلوگرم مدال نقره و آقای سینا نوروزی در وزن 53کیلوگرم مدال برنز کسب نمودند.

 

در رده سنی نونهالان فرنگی آقای سروش امینی در وزن 47کیلوگرم اول شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

 

در رده سنی نوجوانان فرنگی آقای کاویان ارژنگ در وزن 76کیلوگرم دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

 

در رده سنی نوجوانان کشتی آزاد آقای آریز رحیمی در وزن 42کیلوگرم  اول شد و نیما امینی در وزن 58کیلوگرم  مدال نقره را از ان خود کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد