مراسم تجليل از مربيان و قهرمانان و ورزشكاران نخبه ورزش بسيج در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296162|22:21 - 1396/03/02
نسخه چاپی
مراسم تجليل از مربيان و قهرمانان و ورزشكاران نخبه ورزش بسيج در پاوه برگزار شد
مراسم تجليل از مربيان و قهرمانان و ورزشكاران نخبه ورزش بسيج در سپاه ناحيه پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه در اين مراسم با اشاره به گفته هايي از رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بحث ورزش اشاره دارند، كه تا زماني كه جسم انسان سالم نباشد، نمي تواند از نظر معنوي هم مدارجي كسب نمايد بلكه كسب مدارج بالا نيازمند توان جسمي و روحي بلندي است.

 

سرهنگ بهشتي راد افزود: يكي از موضوعات مهمي كه از جانب ما هم پيگيري مي شود، اهميت دادن به ورزش و آمادگي جسماني است كه در اين زمينه در بحث باشگاه داري، تيم داري و اعزام تيم هاي ورزشي به مسابقات كمك هاي بسيار خوبي را انجام داده ايم.

 

وي گفت: رويكرد سپاه و بسيج در اين زمينه، ورزش قهرماني و ورزش همگاني همچون پياده روي خانوادگي بوده است، كه همواره پايه اصلي برگزاري آن بسيج و سپاه بوده است.

 

وي ادامه داد: فعاليت در ورزش، يكي از عرصه هايي است كه جوانان ما كمتر به مسائل آسيب اجتماعي دچار گرديده و هر ورزشكاري با در نظر گرفتن فعاليتهاي ورزشي، به ندرت دچار اين آسيب ها خواهند شد.

 

وي تصريح كرد:  در اين زمينه هم بايد قهرماناني را كه توانسته اند، به مقام هاي مختلف در مسابقات دست يابند، به عنوان الگو در جامعه معرفي كرد بلكه جوانان ما بيشتر در اين عرصه فعاليت داشته باشند.

 

سرهنگ بهشتي با بيان اينكه اخلاق در ورزش يكي از مهمترين جنبه هايي است كه بايد رعايت شود گفت: توصيه من به ورزشكاران اين است كه از ظرفيت توانايي خود كه موفق به كسب مقام هاي مختلف شده اند، با تكبر با ديگران برخورد نكنند، بلكه بايد شكر گذار خداوند باشند كه اين توانايي را در درون انها نهاده است.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه گفت: متاسفانه در سطح استان ورزش ما با مشكلاتي همراه است، كه برخي موارد به امكانات و برخي نيز ناشي از مديريت ضعيف است.

 

وي با بيان اينكه در سه روستاي شهرستان پاوه سه زمين چمن ورزشي كوچك با اعتباري بالغ بر 120 ميليون تومان قرار است كه توسط سپاه پاسداران ان شاالله احداث گردد گفت: حمايتهاي ما در حوزه ورزش شهرستان را جزء وظايف خود مي دانيم حتي اگر زميني را براي احداث مكانهاي ورزشي در سطح شهر در اختيار ما قرار دهند، تمامي تايم هاي آن براي جوانان شهرستان به صورت رايگان خواهد بود.

 

وي در پايان گفت: اگر جوانان ما در عرصه ورزش فعال باشند و وقت خود را به ورزش اختصاص دهند، قطعا آسيب هاي اجتماعي ما كمتر خواهند شد.

 

در پايان نيز پس از ارائه نقطه نظرات هر كدام از حاضرين در جلسه، از قهرمانان و مربيان ورزشي شهرستان پاوه با اهداي هدايا و لوح، تجليل به عمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد