مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

سرانه ورزشی پاوه در بخش توسعه ورزش قهرمانی و همگانی مطلوب نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296163|18:09 - 1396/03/03
نسخه چاپی
سرانه ورزشی پاوه در بخش توسعه ورزش قهرمانی و همگانی مطلوب نیست
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به خوب بودن سرانه ورزش شهرستان پاوه در بخش اماکن ورزشی، گفت: سرانه ورزشی این شهرستان در بخش توسعه ورزش قهرمانی و همگانی مطلوب نیست.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از خبرگزاری فارس ، ارسلان حسینی، مدیر‌کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در پنجمین سفر به شهرستان‌های استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز به همراه تنی چند از معاونان و مسؤولان این اداره‌کل به شهرستان پاوه سفر کرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بدو ورود به پاوه با حضور در یادمان شهدا به مقام شهدای والامقام این شهرستان ادای احترام کرد.

 

حسینی سپس در دیدار با پرویز ایده‌پور، فرماندار شهرستان پاوه، اظهار داشت: کمبود تجهیزات، امکانات و فرسودگی اماکن موجود ورزشی می‌طلبد سهم ورزش در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پاوه بیشتر باشد.

 

وی با اشاره به خوب بودن سرانه ورزش شهرستان پاوه در بخش اماکن ورزشی، گفت: سرانه ورزشی این شهرستان در بخش توسعه ورزش قهرمانی و همگانی مطلوب نیست.

 

پرويز ايده پور نيز در اين ديدار اظهار كرد: مسؤولان ذی‌ربط می‌توانند ضمن اختصاص وقت بیشتر به ورزش‌، خود و جامعه را در ارتقای هرچه بیشتر سلامت جسمی و روحی یاری کنند.

 

فرماندار پاوه از اداره ورزش و جوانان این شهرستان خواست ارتباط و تعامل بیشتری با فرمانداری و سایر دستگاه‌ها داشته باشد و ادامه داد: ورزش این شهرستان در تمامی رده‌های سنی و در تمامی بخش‌ها از روستا گرفته تا شهر علاقمندان بسیاری دارد.

 

وی با اشاره از حمایت فرمانداری پاوه از بخش ورزش، اضافه کرد: ورزش از نیازهای ضروری همه اقشار مختلف مردم است و در این راستا به اماکن ورزشی دستگاه‌هایی چون شهرداری، آموزش و پرورش این شهرستان از سوی فرمانداری کمک‌های خوبی شده است، البته به صورت موردی نیز کمک‌هایی به ورزش شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد