نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی:

زیرساخت های قانون مالیات ارزش افزوده در کشور آماده نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296169|22:37 - 1396/03/04
نسخه چاپی
زیرساخت های قانون مالیات ارزش افزوده در کشور آماده نیست
ماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از حذف 337 قانون زائد از 997 قانون مالیات کشور در مجلس خبرداد و گفت: زیرساخت های قانون مالیات ارزش افزوده در کشور آماده نیست و بخش خصوصی از آن رنج می برد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازکردپرس، شهاب نادری در نشست فعالان اقتصادی استان با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که صبح امروز(4 اردیبهشت ماه) در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزارشد، با بیان اینکه بصورت کلی در راستای اصل 44 قانون اساسی مدیران بخش خصوصی بر مدیران بخش دولتی ارجح هستند، اظهارداشت: یکی از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور توجه به بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری طی چند سال گذشته، با نامگذاری شعار سال با محوریت اقتصاد بر این حوزه تاکید می کنند. امسال نیز سال را "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری کرده اند، در همین راستا کمیسیون اقتصادی مجلس نیز سفرهایی به استان ها خواهند داشت.

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به بحث مالیات ها و ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: در بحث قانون مالیات کارهایی انجام گرفته و کمیته ای تشکیل شده است.

وی از حذف 337 قانون زائد از 997 قانون مالیات کشور در مجلس خبرداد و افزود: زیرساخت های قانون ارزش افزوده در کشور آماده نیست و بخش خصوصی از آن رنج می برد.

نادری تاکید کرد: امروز فعالین اقتصادی استان کرمانشاه خواستار حل مشکلات خود هستند.

وی خاطرنشان ساخت: تصویب طرح منطقه آزاد قصرشیرین که هنوز به مجلس نرفته است و منطقه ویژه اقتصادی اورامانات از جمله در خواست های ما هستند.

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به گذشته تاریخی و افتخارات استان کرمانشاه اشاره کرد و عنوان کرد: بارها مشکلات استان را بیان کردیم اما توجهی نشد.

وی در پایان یادآورشد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس فردا به پاوه و اورامانات سفر خواهند داشت تا با فعالین اقتصادی این منطقه دیدار و گفتگو داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد