انفرادي خبر داد:

رشد30درصدی کمک حامیان به ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول "طرح محسنین" در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296170|22:42 - 1396/03/04
نسخه چاپی
رشد30درصدی کمک حامیان به ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول "طرح محسنین" در پاوه
140یتیم و 288 فرزند خانوار مشمول " طرح محسنین" در شهرستان پا وه از کمک های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره مند می شوند.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر كميته امداد امام خميني شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار كرد: طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که با هدف جذب کمک های نقدی و غیرنقدی حامیان نیک اندیش و اهدای این کمک ها به ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول "طرح محسنین" اجرا می شود.

 

لقمان انفرادی، با بیان اینکه خانوارهای محسنین به آن دسته خانوارهای اطلاق می شود که سرپرستان این خانوارها عموما از کارافتاده و یا بیمار صعب العلاج هستند، گفت: 140 یتیم و 288 فرزند خانوار مشمول " طرح محسنین" در شهرستان پاوه از کمک های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره مند می شوند.

 

انفرادی باتاکید بر اینکه 1005حامی نیکوکار از ایتام و 444حامی نیک اندیش از فرزندان مشمول "طرح محسنین" در این شهرستان حمایت می کنند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 83 حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در شهرستان پاوه جذب شده اند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: 387نفر از حامیان ایتام و محسنین بومی شهرستان پاوه و مابقی آنان غیر بومی هستند.

 

لقمان انفرادی همچنین با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند، افزود: کمک های نقدی حامیان بی واسطه و به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می شود.

 

وي با تاکید بر اینکه سرانه کمک هر حامی به ایتام و فرزندان محسنین حداقل ۳۰۰ هزار ریال است، اظهار کرد: حامیان نیکوکار درسال ۹۵ بیش از 5 میلیاردو582 میلیون ریال به صورت نقد و غیرنقد به ایتام و فرزندان محسنین پاوه ای کمک کردند.

 

وی یادآورشد: میزان کمک های اهدایی ازسوی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سال ۹۵ از رشد 30 درصدی نسبت به سال قبل از آن برخوردار بوده که امید می رود بافرارسیدن ماه پر خیروبرکت رمضان وسخاوت ونوع دوستی خیرین امسال این کمک ها از رشد چشمگیری برخوردار باشد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد