با حضور امام جمعه پاوه؛

مركز درماني پيامبر اعظم(ص) شهرستان پاوه كلنگ زني شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296217|17:19 - 1396/03/18
نسخه چاپی
مركز درماني پيامبر اعظم(ص) شهرستان پاوه كلنگ زني شد
در آييني مركز درماني پيامبر اعظم(ص) شهرستان پاوه كلنگ زني شد.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در اين مراسم كه با حضور فرماندار شهرستان پاوه، دكتر مقصودي مسئول موسسه تامين درمان بسيجيان استان كرمانشاه ، جمعي از اعضاي شوراي فعلي و آتي پاوه و برخي از مسئولين در جنب اداره ميراث فرهنگي اين شهر برگزار شد، در سخناني اظهار داشت: اين مكان كه ان شاالله به عنوان مركز درماني پيامبر اعظم(ص) به بهره برداري مي رسد، مكاني خدماتي براي مردم است و مردم اين شهرستان نيز از اين كار تقدير مي كنند.

 

ماموستا ملا قادر قادري با اشاره به بياناتي از امام شافعي افزود: همه علوم مفيد هستند و در بين اين علوم دو علم دعوت مردم به دين خدا و ارائه خدمات در راستاي سلامتي و جسم و بدن انسان بيشتر از همه مفيد مي باشند .

 

وي گفت: اين خدمت در اينجا هم براي همه مردم است كه در راستاي ارائه خدمات به جسم و بدن انسان است و ما هم ضمن تقدير و تشكر از فرماندهي سپاه ناحيه پاوه ، دكتر مقصودي و شورا وشهرداري براي اين كار، از كلنگ زني اين مكان استقبال مي كنيم كه ان شاالله منشا خير براي مردم باشد.

 

فرمانده سپاه ناحيه پاوه نيز در اين مراسم در سخناني ضمن خير مقدم به مهمانان اظهار داشت: اين مكان به عنوان مركز درماني شهرستان امروز كلنگ زني خواهد شد و ان شاالله كه كار احداث ان نيز از امروز آغاز خواهد كرد تا پايان سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

 

سرهنگ بهشتي راد افزود: اين مكان به مساحت 300 متر و با همكاري هاي شورا و شهرداري پاوه به عنوان مركز درماني براي مردم شهرستان پاوه در چند طبقه احداث خواهد شد.

 

در ادامه فرماندار شهرستان پاوه و دكتر مقصودي مسئول موسسه تامين درمان بسيجيان استان كرمانشاه نيز به ايراد سخناني پرداختند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد