اقدامی زیبا و سمبولیک از طرف مدیریت آموزشگاه های زبان انگلیسی فرهنگ واهورا

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296234|18:02 - 1396/03/25
نسخه چاپی
اقدامی زیبا و سمبولیک از طرف مدیریت آموزشگاه های زبان انگلیسی فرهنگ واهورا
مدیریت آموزشگاه زبان های خارجی فرهنگ واهورا، در گرامیداشت هفته ی محیط زیست در یک اقدام نمادین تعداد پنجاه گل طبیعی را به عنوان هدیه وخیر مقدم در ترم جدید ، تقدیم تعدادی از زبان آموزان دختر وپسر آموزشگاه نمود.

به گزارشهزار ماسوله، مدیریت آموزشگاه زبان های خارجی فرهنگ واهورا، در گرامیداشت هفته ی محیط زیست و همچنين شروع ترم تابستانه زبان آموزان، در یک اقدام نمادین تعداد پنجاه گل طبیعی را به عنوان هدیه وخیر مقدم در ترم جدید ، تقدیم تعدادی از زبان آموزان دختر وپسر آموزشگاه نمود.

 

 ناصح محمودی مدیر آموزشگاه ، هدف از این اقدام را یادآوری هفته ی محیط زیست به زبان آموزان و وادارنمون آنها به احترام هرچه بیشتر به محیط زیست ،خصوصا فضای سبز و فضای دیداری مناسب در محل کار،تحصیل ،زندگی و ..... عنوان نمود.

 

محمودی ضمن بحث کوتاه در مورد پنج ژوئن روز جهانی محیط زیست واهمیت توجه همگانی به حفظ و حراست از محیط زیست ، از زبان آموزان درخواست نمود که در زندگی خود همیشه فرد مسئول و شهروند متعهد در ارتباط با محیط زیست باشند و از زبان آموزان درخواست نمود که باکمک اولیاء خویش و استفاده از گلدان مناسب نسبت به کاشت وپرورش گلها  اقدام نموده و درحفظ و نگهداری آنها تلاش نمایند.

 

محمودی درپایان ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی مسلمانان در این ماه مبارک ، ابراز امیدواری نمود که زندگی همه ی مردم خصوصا زبان آموزان عزیز،مدرسان و همکاران آموزشگاه همیشه مانند قشنگ ترین گلها شاداب و معطر باشند.

 

نکته جالب توجه اینکه ، مدیریت آموزشگاه از لیوانهای یکبار مصرف استفاده شده در آموزشگاه وهمچنين قوطی رب وترشیجات و همچنین ظروف پلاستیکی سرکه ورنگ و....در پرورش گلها استفاده نموده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد