اصلاح و بازسازی 500 متر شبکه توزیع آب در نودشه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296243|01:12 - 1396/03/29
نسخه چاپی
اصلاح و بازسازی 500  متر شبکه توزیع آب در نودشه
مدير آبفاي شهرستان پاوه از اصلاح و بازسازی 500 متر شبکه توزیع آب در نودشه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله،  مهندس سالم مرادی در گفتگويي با خبرنگار ما اظهارداشت: در راستای اصلاح وبازسازی انشعابات و شبکه فرسوده توزیع آب و از مدار خارج نمودن شبکه و خطوط قدیمی و جایگزین کردن شبکه‌های جدید، عملیات اصلاح و بازسازی 500 متر از خطوط اصلی آب‌رسانی درشهر نودشه انجام و هم اکنون در مدار بهره برداری می باشد.

 

مدیر اموآب وفاضلاب شهرستان پاوه گفت:  در اجرای این اقدام، حد فاصل خیابان دوم وسوم  شهر نودشه کوچه شبنم  انجام شد که 500 متر از خطوط قدیمی منطقه از مدار توزیع  خارج و به جای آن خطوط جدید با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن سایز 90 و75 میلی‌متری مورد استفاده قرارگرفت وآب محلات فوق از طریق این شبکه تأمین و توزیع می‌شود.

 

سالم مرادی افزود: طرح جایگزینی این خطوط جدید و استانداردسازی انشعابات از خرداد ماه سال جاری آغاز که باتلاش وکوشش همکاران آبفا نودشه خوشبختانه تمام مراحل آن به پایان رسیده است.

 

مدیرامور آب وفاضلاب شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، باتوجه به اصلاح و بازسازی این مقدار از خطوط وشبکه توزیع از هدر رفت و رفع مشکل کمبود آب در این منطقه جلوگیری شود و زمینه جلب رضایت بیشتر مردم را  فراهم آورد.

 

مرادی تصریح کرد: فرسوده بودن شبکه‌های توزیع آب در شهر نودشه، ضمن اینکه باعث هدر رفتن آب در مسیر خط توزیع به شهروندان می‌شود، مانع از رسیدن آب شرب سالم به مشترکین شده و بعضاً شکستگی خط توزیع نیز معضلاتی را به وجود می‌آورد که جایگزین کردن لوله‌های جدید از جنس پلی‌اتیلن بوده، بهترین گزینه و راه حل برای پایان دادن به این وضعیت خواهد بود.


وی از شهروندان خواست با توجه به فرا رسیدن فصل گرما ضمن همکاری با امور آب وفاضلاب از مصارف غیر ضرور اجتناب تا در فصل تابستان بتوانیم بر توزیع آب مستمر وپایدار برای مردم مدیریت کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد