وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع زردوئی و باغات روستاي شوشمي شهرستان پاوه/آتش سوزي مهار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296252|02:16 - 1396/03/31
نسخه چاپی
وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع زردوئی و باغات روستاي شوشمي شهرستان پاوه/آتش سوزي مهار شد
به علت وقوع آتش سوزی، بيش از سه هكتار مراتع و جنگل هاي روستاي زردويي و همچنين باغات روستاي شوشمي در آتش سوخت.

به گزارشهزار ماسوله،  به علت وقوع آتش سوزی، بيش از سه هكتار مراتع و جنگل هاي روستاي زردويي و همچنين باغات روستاي شوشمي در آتش سوخت.

 

تيمور بهرامي از اعضای انجمن سبز زردوئی در گفتگويي به خبرنگار ما گفت: متاسفانه حدود سه هکتار از جنگل ها و مراتع منطقه زردوئی بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه عصر سه شنبه طعمه حریق شد.

 

وي افزود: پس از آن اعضای انجمن سبز زردوئی با دست خالی و بدون هرگونه امکانات و تجهیزات لازم و پس از چندين ساعت اقدام به مهار آتش کردند.

 

وي گفت:  10 تن از اعضای انجمن سبز زردوئی در مهار آتش شرکت داشتند که تعدادی از آنها نیز دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت شدند.

 

وي با بيان اينكه دلایل این آتش سوزی نامشخص و به احتمال زیاد عمدی نبوده است گفت: جنگل های اين منطقه پوشیده از درختان بلوط و ون است که بخشی از این درختان متاسفانه در این حادثه در آتش سوختند.

 

در ادامه به تشکیل نشستی با مسئولان شهرستان پاوه در ارتباط با قول مساعد آنان برای اختصاص امکانات و تجهیزات مورد نیاز به انجمن های محیط زیستی در ماه گذشته خبر داد و گفت: در این نشست قول دادند که این امکانات در اختیار انجمن ها قرار گیرد که تاکنون این وعده محقق نشده است.

 

همچنين در ديگر آتش سوزي هاي اين منطقه، باغات روستاي شوشمي شهرستان پاوه طعمه حريق گرديد كه با تلاش نيروهاي مردمي اين آتش نيز پس از ان كه موجب خسارات مالي براي مردم گرديد، مهار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد