معاون فرماندار پاوه؛

قدس قلب تپنده جهان اسلام است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296254|18:21 - 1396/03/31
نسخه چاپی
قدس قلب تپنده جهان اسلام است
معاون فرماندار شهرستان پاوه، قدس را قلب تپنده جهان اسلام و متعلق به کل مسلمانان دانست.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، سید نجیب میرانی روز چهارشنبه در جلسه همانگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در فرمانداری پاوه گفت: تا خروج رژیم صهیونیستی از سرزمینهای اشغالی و محو این رژیم پلید از نقشه خاورمیانه، روز قدس هرسال با قدرتر از سال گذشته برگزار می شود.
وی روز جهانی قدس را نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر مستکبران جهان دانست و افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، علاوه بر اینکه توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد، تجدید میثاقی دوباره با آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل است.
میرانی با اشاره به گسترش تهاجم دشمنان به جهان اسلام گفت: این هجوم همه جانبه دشمنان لزوم و ضرورت بیش از پیش حضور باشکوه آحاد مردم را در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس برای پاسخ دندان شکن به آنان مضاعف کرده است.
معاون فرماندار پاوه، حمله موشکی غیور مردان سپاه پاسداران به مواضع گروهک تروریستی داعش را نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی و هشداری جدی به اربابان و پرورش دهندگان تروریست ها دانست.
میرانی افزود: این حمله موشکی علاوه بر هدف قراردادن تروریست های مزدور، دل حاکمان کشورهای منطقه که به دنبال قدرت نمایی بودند را بشدت لرزاند تا جرأت نکنند حتی به ایران اسلامی از دور هم نگاه کنند.
وی اظهار کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید از همه توان و ظرفیت، برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده کرده و بستر و شرایط لازم را به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار فراهم نمایند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاوه نیز گفت: روز جهانی قدس به ابتکار و درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی با هدف محو اسرائیل از نقشه خاورمیانه طراحی و نامگذاری شده است.
سرهنگ سعید بهشتی راد، با اشاره به اقتدار سپاه پاسداران در پاسخ قاطع به حرکت تروریستی اخیر گفت: این افتخار و اقتدار حاصل و نتیجه خون شهیدان عزیز است که امروز به بار نشسته و مایه عزت، آبرو و اقتدار ملت و کشور است.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پاوه از ساعت 10 صبح از میدان شهدا (فرماندار) به طرف میدان مولوی برگزارخواهد شد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد