فرمانده سپاه ناحيه پاوه:

خلق داعش با هدف خشن نشان دادن چهره اسلام و مهار موج اسلام خواهی در غرب است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296257|17:15 - 1396/04/01
نسخه چاپی
خلق داعش با هدف خشن نشان دادن چهره اسلام و مهار موج اسلام خواهی در غرب است
نشست روشنگری سیاسی باحضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه برای کارکنان ستادی آموزش و پرورش پاوه در نمازخانه اداره برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه در این نشست ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با تدبیر حضرت امام تاریخی و ماندگار شد.

 

سرهنگ سعید بهشتی راد ضمن حمایت از مسلمانان ستم‌ دیده فلسطین اظهار داشت: روز قدس روزی است که مردم با حضور حماسی و پرشکوه خود آینده مردم فلسطین را که در صف مقدم انواع ظلم ها قرار گرفته اند، رقم می زنند.

 

وی به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه اشاره کرد و افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در سوریه در پاسخ به همان اقدام تروريستي چند وقت پیش تهران است كه حرکتی مقتدرانه و ضربه سختی به گروهک تروریستی تکفیری داعش بود.

 

بهشتی راد توان دفاعی و اطلاعاتی نهادهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران را با تکیه بر همراهی و حمایت مردم بالا عنوان کرد و این را نقطه قوتی برای شناسایی و انهدام عملیات تروریستی در نقاط مختلف کشور عنوان کرد.

 

فرمانده سپاه پاوه خلق داعش و گروهک های تروریستی را با هدف خشن نشان دادن چهره اسلام و مهار موج اسلام خواهی در غرب عنوان کرد و گفت: مهار اسلام گرایی و حفظ امنیت رژیم صهیونیستی از راهبردهای اصلی غرب و جهان استکبار است که پیدایش و فعالیت داعش و دیگر گروهک های تروریستی نیز در همین راستا می باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در ابتدا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، حمله موشکی سپاه به تروریست های داعش را باعث افتخار و عزت ملت ایران عنوان کرد و این اقدام را موجب رعب و وحشت دشمنان توصیف کرد.

 

مختار برزگرفرد به تشریح فعالیت های قرآنی، تربیتی و اخلاقی آموزش و پرورش پاوه در ماه مبارک رمضان پرداخت و در خاتمه از عموم مردم و بویژه فرهنگیان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد