شهاب نادري:

حضور مردم در راهپيمايي روز قدس ، اثبات امنيت جمهوري اسلامي است/ داعش، به هيچ قومي نسبت داده نمي شود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296263|12:52 - 1396/04/02
نسخه چاپی
حضور مردم در راهپيمايي روز قدس ، اثبات امنيت جمهوري اسلامي است/ داعش، به هيچ قومي نسبت داده نمي شود
نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در راهپيمايي روز قدس در پاوه گفت:هر كس در راهپيمايي روز قدس شركت نمايد براي اثبات امنيت جمهوري اسلامي ايران و پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي است.

به گزارشهزار ماسوله، نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در راهپيمايي روز قدس در شهرستان پاوه در سخناني با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: هر كس در راهپيمايي روز قدس شركت نمايد براي اثبات امنيت جمهوري اسلامي ايران و پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي است.

 

شهاب نادري ضمن تشكر از امام جمعه محترم، فرماندار محترم ، فرمانده سپاه پاوه و مردم فهيم شهرستان افزود: حضور شما مردم عزيز در صحنه هاي انقلابي، بدين دليل است كه امروز نشان دهيم به آن كساني كه مي خواهند امنيت منطقه و كشور را نا امن كنند، هرگز نخواهند توانست.

 

وي با اشاره به حادثه تروريستي اخير در تهران گفت: داعش نه كرد و نه سني نه شيعه و نه فارس است بلكه داعش يك تفكر جنايت و وحشي گري است و به هيچ قومي نسبت داده نمي شوند.

 

وي افزود: اگر هركس و يا هر گروهي اين تفكر را به هر قومي نسبت دهد، قطعا آنها نيز همراه با شبكه هاي غربي و كشورهاي صهيونيست و آل سعود هستند.

 

وي ادامه داد: درست است كه اين حادثه تروريستي توسط عده اي مزدور به وقوع پيوسته است اما اين شهرستان 640 شهيد را تقديم انقلاب كرده است، و قرار نيست كه اقدام اين عده، به كل مردم منطقه نسبت داده شود.

 

وي با بيان اينكه حدود 10 هزار شهيد را در كشورهاي تركيه و سوريه در برابر داعش داريم تصريح كرد: ما بيشترين ضربه را از داعش خورده ايم..

 

نادري گفت: اگر عده اي منافق اين اقدام را به كوردها تعميم مي دهند، قصد تفرقه در نظام جمهوري اسلامي ايران را دارند كه الحمد الله با وجود درايت رهبر معظم انقلاب اين تفرقه ها خنثي شده اند.

 

نماينده مردم پاوه و اورامانات با اشاره به اينكه كوردها در طول تاريخ نشان داده اند كه اهل ترور و تروريست نبوده اند گفت: حملات موشكي سپاه به مقر داعش در سوريه از دو استان كرمانشاه و كردستان، بدين دليل است كه نظام جمهوري اسلامي اعلام مي كند، كه كوردها همواره، همراه و همگام با نظام بوده اند.

 

وي در پايان گفت: ما در جمهوري اسلامي مدافع آب و خاك بوده ايم و تاكنون نگذاشته ايم كه يك وجب از خاك با ارزش اين مملكت به دست دشمنان بيافتد و اين براي ما ادعا است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد