دیدار نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با مردم پاوه+تصاوير

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296265|19:36 - 1396/04/02
نسخه چاپی
دیدار نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با مردم پاوه+تصاوير
نماینده پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی پس از حضور در راهپيمايي روز قدس در شهرستان پاوه ، با مردم اين شهرستان ديدار و و گفتگو كرد.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی روز جمعه 2 تير ماه 1396 پس از حضور در راهپيمايي روز قدس و نماز جمعه پاوه طی نشستی مردمی در منزل آقاي يونس مرادي به مشكلات مردم اين شهرستان رسيدگي كرد و دیدارهای مردمی با نماینده پاوه و اورامانات برگزار شد.

 

مردم از طیف های مختلف با حضور چهره به چهره در اين مكان از درد دلها و مشکلاتشان با نماینده گفتند و خواسته هایی فراوانی را مطرح کردند كه در این دیدارهای مردمی شهاب نادري، پیگیر مشکلات مردم اين شهرستان شدند.

 

در اين جلسه عضو فعال و دوستدار محيط زيست شهرستان نيز در سخناني با اشاره به چگونگي حفظ محيط زيست اظهار كرد: متاسفانه ما امروز مشكلي با نام زباله كنار جاده اي را خواهيم داشت كه روز به روز باعث كاهش جذب گردشگر و مسافر در منطقه خواهد شد.

 

دكتر برهان ولدبيگي افزود: در چند روز اخير در يك اقدام ابتكارى براى آموختن چگونگى حفظ محيط زيست بصورت دسته جمعى در يك همايش پاكسازى طبيعت زباله هاي ريخته شده در طبيعت روستاى شمشير وكنار جاده تا سه راهى باينگان را پاكسازى كرديم.

 

وي گفت: در طي دو مرحله حدود 5 تن زباله را در اين مسير را جمع اوري كرديم.

 

وي ادامه داد: براي شهرستان پاوه زيبنده نخواهد بود كه با بوي تعفن كنار جاده اي ناشي از جمع شدن زباله ها از مسافران و گردشگران استقبال كنيم.

 

وي در ادامه به ارائه گزارش مختصری از اهمیت اجرای پروژه و فعالیت های تا کنونی كه نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس  نیز ضمن استقبال از اجرای  پروژه ، قول هرنوع همکاری و همراهی را دادند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد