نماینده مردم پاوه و اورامانات در جمع خبرنگاران؛

روزه سکوت گرفتن در مجلس نمی تواند مشکلات مردم منطقه را حل کند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296283|20:45 - 1396/04/10
نسخه چاپی
روزه سکوت گرفتن در مجلس نمی تواند مشکلات مردم منطقه را حل کند
شهاب نادری گفت: روزه سکوت گرفتن در مجلس نمی تواند مشکلات مردم منطقه را حل کند.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرگزاری ها عنوان کرد: روزه سکوت گرفتن در مجلس نمی تواند مشکلات مردم منطقه را حل کند.

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود:فکر می کنید روزه سکوت گرفتن در مجلس می تواند مشکلات مردم منطقه را حل کند؟ من احساس دین می کنم نسبت به مردم و تعهداتی که نسبت به جامعه دارم. اگر دغدغه اقتصادی منطقه را نداشته باشم، 23 نماینده را به منطقه نمی آورم.

 

وی در ادامه مبحث نظارت بر کار مدیران و مسئولان منطقه را مطرح کرد و گفت: اگر رای به ما داده اید که نظارت کنیم و اگر اجازه به من می دهید بگذارید از طرف شما بر کار مدیران منطقه نظارت داشته باشم. اگر می گویید تفکر من اصول گرایی است حاضرم برای انجام کارهای حوزه انتخابی ام دست وزیری که در دولت اصلاحات فعالیت می کند را ببوسم. سکوت من نمی تواند جاده ها، بیمارستان ها و کارخانه ها را آباد کند! چرا باید نمایندگان گذشته منطقه شکایت من را به نزد آقای لاریجانی ببرند؟

 

نادری در ادامه تصریح کرد: بهترین سیاست من صداقت من است. اجازه بدید با هم مطالبات عمومی را و کم کاری مسئولین را بازتاب دهید.جایگاه شما اصحاب رسانه بسیار ارزشمند است؛ وقتی با شما که نماینده افکار عمومی هستید  به این اقناع رسیدیم که فلان مسئول فعالیتش در راستای خدمت به مردم نیست، با وی برخورد خواهد شد. مطالبات عمومی و مشکلات جامعه را به گوش من برسانید. من نماینده و شالوده فکری تمام مردم منطقه هستم، باید از وقت خود و خانواده ام در جهت توسعه هرچه بیشتر منطقه کوشا باشم.

 

شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: وکالت بسیار سخت است، باید در مقابل وجدانم و خدا پاسخگو باشم. تنها کسی هستم که رییس کمیته حمایت از خبرنگاران شدم. ما نباید تابع زر و زور و تزویر باشیم. من در ناز و نعمت بزرگ نشده ام، درد دیده ام. نسبت به تعهداتی که به مردم دارم پایبند هستم.

 

نادری همچنین به هجمه هایی که در فضای مجازی در خصوص طرح گردشگری جوانرود مطرح شده است اشاره کرد و گفت:در طرح گردشگری تپه الله اکبر تنها واسطه ای هستم برای اشتغال زایی. زمینی از منابع طبیعی را به مدت 19 سال اجاره کرده ایم برای ایجاد اشتغال جوانان. تنها عده ای به قصد تخریب من می خواهند طرحی عمومی را به اسم بنده تمام کنند. تپه الله اکبر بهانه است؛ بجای حمایت از این طرح، در حال سنگ اندازی و چوب لای چرخ گذاشتن هستند. زمین منابع ملی است، طرحی است که در سال 88 استارت ان خورده است. این طرح با سرمایه گذاری یک نفر سرمایه دار در حال انجام است. کسی مشتاق و توانمند باشد طرح را به وی واگذار خواهم کرد. من قبل از دوره نمایندگی ام فعال اقتصادی بوده ام. نمیدانم به چه دلیل عده ای می خواهند به فعالیتی اقتصادی که برای یک تغییر بزرگ و اشتغالزایی در حال انجام است سنگ اندازی کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد