با حضور دكتر جمشيد خير آبادي،

کلاس دانش افزایی عمومی برای تمام رشته های ورزشی در پاوه برگزار شد/عدم استقبال از اين كلاس دانش افزايي

سرویس: ورزشیکد خبر: 296343|00:56 - 1396/04/26
نسخه چاپی
کلاس دانش افزایی عمومی برای تمام رشته های ورزشی در پاوه برگزار شد/عدم استقبال از اين كلاس دانش افزايي
کلاس دانش افزایی عمومی برای تمام رشته های ورزشی در خصوص علم تغذیه ورزش وامادگی جسمانی وبدنسازی زیر نظر استاد جمشید خیرابادی در سالن ارشاد اسلامي پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، کلاس دانش افزایی عمومی برای تمام رشته های ورزشی در خصوص علم تغذیه ورزش وامادگی جسمانی وبدنسازی زیر نظر استاد جمشید خیرابادی در سالن ارشاد اسلامي پاوه برگزار شد.

 

دكتر  جمشيد خير آبادي، سرمربی ايراني تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان و دستیار سابق محمد بنا در تیم ملی کشورمان به دلیل کسب چند عنوان ارزشمند به عنوان بهترین مربی خارجی سال 2015 ورزش جمهوری آذربایجان گزینش شد.

 

اما همچنان كه اين سرمربي و همراهان وي اذعان داشتند، به عدم استقبال در شهرستان توسط ورزشكاران اظهار گلايه داشتند تا بصورت رايگان به ورزشكاران اين ديار آموزش هاي لازم ورزشي را ارائه دهد .

 

وي مي گفت: از كشورهاي همسايه پشينهاد ٢٥ هزار دلاري را براي آموزش بك هتگي ٨٠ مربي به وي داده بودند اما امتناع ورزيدم و بدليل آنكه با حضور در اين منطقه براي مردم شهرستان توانسته باشم ارائه خدماتي را انجام دهم و خدمتي به مربيان و ورزشكاران شهرستان پاوه داشته باشم اما با استقبال سرد شهرستان مواجه شدم.

 

قهرمانی در رقابت‌های جام‌جهانی، نایب قهرمانی در پیکارهای جهانی، کسب چهار سهمیه ورودی المپیک و نایب قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های اروپایی (با کسب شش مدال)، چهار افتخاری است که باعث شد سرمربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان به عنوان بهترین مربی خارجی شاغل در ورزش جمهوری آذربایجان گزینش شود.

 

این در حالی بود که تیم ملی این کشور نیز به عنوان تیم سال و رسول چونایف قهرمان جهان در وزن 71 کیلو نیز به عنوان ورزشکار سال این کشور گزینش شد و طی مراسمی که در هتل قفقاز برگزار شد، مورد قدردانی قرار گرفتند.

 

خیرآبادی که چند سال منتهی به المپیک 2012 لندن و آن حماسه به‌یادماندنی فرنگی‌کاران ایران در المپیک، دستیار نخست محمد بنا در تیم ملی کشورمان بود، اینک خود را برای درخششی دوباره در المپیک و این بار با یک تیم دیگر آماده می‌کند، هرچند او تصریح دارد که آرزوی قلبی‌اش درخشش دوباره فرنگی‌کاران ایران در ریو 2016 است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد