مدیر مسئول نشریه نقد حال:

اگر مدیریت استان به عملکرد خودش اعتماد داشت جلساتش را از رسانه ها پنهان نمی کرد/ پروژه راه آهن یک کاریکاتور مزخرف شده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 296363|16:01 - 1396/05/01
نسخه چاپی
اگر مدیریت استان به عملکرد خودش اعتماد داشت جلساتش را از رسانه ها پنهان نمی کرد/ پروژه راه آهن یک کاریکاتور مزخرف شده است
مدیر مسئول نشریه نقد حال گفت: عدم دعوت از رسانه ها و برخورد گزینشی با خبرنگاران از سوی مدیریت ارشد کرمانشاه برای پنهان کردن حقایق و نشانه عدم اطمینان و اعتماد مدیریت استان به خودشان است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، غلامرضا نوری‌علا در خصوص برخورد گزینشی مدیریت ارشد استان کرمانشاه با خبرنگاران جهت پوشش مراسمات مختلف در استان به مرصاد گفت: اظهار داشت: معتقدم این ماجرا ابعاد و زوایای مختلفی دارد و مهمترین بخش آن عدم هواداری و تبدیل افراد به خودی و غیر خودی است که خوشایند نیست البته من از مدیران انتظار زیادی ندارم.

وی برخورد گزینشی مدیریت ارشد استان با اصحاب رسانه را رفتاری ناشایست دانست و گفت: بخش دیگر علت این نوع برخورد، پنهان کردن حقیقت است و طبیعتاً ممکن است افرادی با نگاه نقادانه وجود داشته باشند که اگر دیدگاهی به حقیقت داشته باشند و از وقایع مطلع باشند به ضرر مدیریت استان تمام خواهد شد در نتیجه بهتر آن است که پنهانش کند.

نوری‌علا با اشاره به دلایل مختلف این نوع برخورد مدیریت استان افزود: این رفتار ناشی از عدم ایمان قلبی به خود و عدم اعتماد به مدیریت‌های مان است وگرنه اگر کسی کارش را در این شرایط و موقعیت انجام می‌دهد قاعدتاً باید در اتاق شیشه‌ای کار بکند و همه بدانند و ببینند.

مدیر مسئول نشریه نقد حال با اشاره به وعده‌های متفاوت مسئولان استان برای افتتاح راه آهن کرمانشاه گفت: راه آهن به نظر من از شدت خنده داری به یک کاریکاتور مزخرف  تبدیل شده است و اگر مدیران این همه وقت که برای اطلاع رسانی‌های غلط درباره راه آهن کرمانشاه داشتند اگر تلاش می‌کردند کاری بکنند کرده بودند اما متعجّم که مدیران استان مُدام برخلاف نظر کارفرمای اصلی که همان شرکت زیرساخت‌های وزارت راه و مسکن است، حرف می‌زنند و وعده می‌دهند!

نوری‌علا یادآور شد: ما همیشه از دهان کارفرمای اصلی پروژه راه آهن حرفی را می‌شنویم و از دهن استاندار و معاونینش چیز دیگری! و هر چه فکر کردم در این مدت که مدیریت استان چرا اینطور حرف می‌زنند و وعده دروغ می‌دهند نتوانستم حلش کنم.. شاید ذهن من کُند باشد اما ذهن این‌ها هم ذهن فعال و پویایی نیست که اگر بود وعده افتتاح در اسفند نمی‌شد فروردین و فروردین بشود اردیبهشت و اردیبهشت بشود خرداد و خرداد بشود تیر و تیر بشود مرداد و در مرداد هم حتما اتفاقی نخواهد افتاد.

وی در خصوص پروژه راه آهن افزود: کُلیت کار و آنطور که خود این مسئولان گفتند نشان می‌دهد که 85 درصد کار انجام شده و بعد... آیا شرایطی را داریم که 15 درصد مابقی را مثلا 30 روز انجام دهیم؟ محال ممکن است، اصلا راه آهن برای چه به کرمانشاه بیاید و چرا اینقدر روی آن وقت گذاشتند؟

نوری علا گفت: این‌ها کار خوبی هم کردند که هفت، هشت ده بار به تهران رفتند و آمدند و چهار پنج معاون وزیر را آوردند و فعلا منجر به این خبر خوش شده که مرز خسروی باز شود، اینقدر که وقت برای راه آهن گذاشتید که خود بهتر از عالم و آدم می‌دانید که دروغ می‌گویید اگر برای مسائل دیگری وقت گذاشته بودید این کارنامه پُرو پیمان بود و علت اینکه پُروپیمان نیست عدم دعوت از مستقلین و منتقدین است.

وی تاکید کرد: دعوت نکردن از منتقدین مستقل، کار زشت و غلطی است من به عنوان فعال رسانه‌ای منتقد  از هیچ دولتی نه اصولگرا نه اعتدالی نه اصلاح طلب نه راست نه دروغ و چپ انتظار ندارم که رفتارهای خارج از مدنیّت و غلط انجام دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد