دكتر حسين كريم: ساخت بیمارستان پاوه در مرحله پایانی است/شهاب نادري: اداره راه و شهرسازي ، پروژه بيمارستان پاوه را در كمترين زمان به بهره برداري برساند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296389|22:25 - 1396/05/07
نسخه چاپی
دكتر حسين كريم: ساخت بیمارستان پاوه در مرحله پایانی است/شهاب نادري: اداره راه و شهرسازي ، پروژه بيمارستان پاوه را در كمترين زمان به بهره برداري برساند
شهاب نادري گفت: اداره راه و شهرسازي بايد پروژه بيمارستان 64 تختخوابي پاوه را در كمترين زمان ممكن به بهره برداري برساند تا دانشگاه علوم پزشكي نيز بتواند تجهيزات پزشكي را در آن نصب كند.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه در نشست پایش و برنامه ریزی شهرستان پاوه در سخناني اظهار داشت: در خصوص بيمارستان 64 تختخوابي پاوه ، هرچه سريعتر بايد سازمان اداره راه و شهرسازي پروژه خود را تحويل دانشگاه دهد تا دانشگاه نيز نسبت به نصب تجهيزات در آن اقدام كند.

 

دكتر حسين كريم افزود: اكنون اداره راه و شهرسازي محوطه اين بيمارستان را احداث خواهد كرد در حالي كه مي توان برخي از قسمت هاي باقي مانده در بيمارستان را به اتمام رساند و محوطه سازي آن را به پس از بهره برداري موكول نمايند.

 

وی با بیان اینکه سیستم بهداشتی بیشتر از 30 درصد سلامت را نمی تواند تامین کند، گفت: مهمترين كار برای پیشبرد امور سلامت، ایجاد همبستگی همراهی و همدلی است.

 

وي ادامه داد: شهرستان پاوه با مردم خوب و صبور،منطقه استراتژیک و مرزی با امتیازات و مخاطرات،زیبایی و توریستی بودن و به ویژه برنامه ریزی توریسم آموزشی با كشور همسايه از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

دكتر كريم افزود: منطقه اورامانات نيز اين ظرفيت را دارد كه بتوان بستر برنامه ريزي آموزشي را براي مردم منطقه و كشور همسايه آماده كرد.

 

وي گفت: پرونده سلامت الکترونیک در اين شهرستان به عنوان پايلوت يكي از اقدامات مهمي بوده است كه هزينه هاي اضافي را بر بيماران به حداقل رسانده است.

 

وي تصريح كرد: پاوه در حوزه بهداشت سال ها درخشان بوده و باتوجه به وجود پتانسیل و نیروهای بسیار خوب انتظار می رود این درخشندگی تکرار شود.

 

رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه گفت: مهمترين علت عقب ماندگي پروژه ها در اين شهرستان موقعيت جغرافیایی آن و پروسه اداري آن با شورا و شهرداري پاوه بوده است كه احداث پروژه ها را به تعويق انداخته است.

 

در ادامه نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس نيز در سخناني ضمن تقدير و تشكر از زحمات رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان كرمانشاه در شهرستان پاوه و با اشاره به سفر معاون اول رئيس جمهور به استان كرمانشاه اظهار داشت: جناب آقاي جهانگيري از آمار بالاي بيكاري در استان كرمانشاه بسيار متعجب بودند و من نيز گزارش پيشرفت فيزيكي صفر درصد پروژه هاي علوم پزشكي در شهرستان پاوه را به من دادند كه نياز به پيگيري هاي جدي دارد.

 

دكتر شهاب نادري افزود: هر گونه تاخير در پروژه هاي سلامت در منطقه تنها به ضرر مردم خواهد بود كه نياز است سرعت عمل بيشتري در اين زمينه انجام بگيرد.

 

وي گفت: مسئولي كه در برنامه هاي خود عملگرا باشد قطعا به نتيجه خواهد رسيد و كساني هم كه تنها شعارگرا باشند، تنها وقت را تلف مي كنند كه در نهايت اين مردم هستند كه ضرر آن را خواهند ديد.

 

وي ادامه داد: اداره راه و شهرسازي بايد پروژه بيمارستان 64 تختخوابي پاوه را در كمترين زمان ممكن به بهره برداري برساند تا دانشگاه علوم پزشكي نيز بتواند تجهيزات پزشكي را در آن نصب كند.

 

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نيز در اين نشست به ارائه گزارش عملكردي از اين شبكه در شهرستان پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد