بازديد نماينده اورامانات از فاز دوم روستاي گردشگري نسمه در پاوه+تصاوير

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296391|23:39 - 1396/05/07
نسخه چاپی
بازديد نماينده اورامانات از فاز دوم روستاي گردشگري نسمه در پاوه+تصاوير
نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس به همراه رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان كرمانشاه و معاون فرماندار پاوه از فاز دوم طرح گردشگري روستاي نسمه بازديد كردند.

به گزارشهزار ماسوله، نماينده مردم پاوه و اورامانات در مجلس به همراه رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان كرمانشاه و معاون فرماندار پاوه از فاز دوم طرح گردشگري روستاي نسمه بازديد كردند.

 

شهاب نادري در اين بازديد اظهار داشت: روستای نسمه به علت جاذبه‏ های طبیعی اش یکی از روستاهای هدف گردشگری در شهرستان پاوه شناخته می‏ شود.

 

وي افزود: با فعاليت هاي گسترده در اين روستا در راستاي جذب گردشگر، اكنون فاز اول اين روستا با بهسازي جاذبه هاي طبيعي و احداث مكانهايي براي گردشگران به اتمام رسيده است .

 

وي گفت: اكنون نيز فاز دوم آن كه بهسازي باغات روستا جهت تردد گردشگران و بازديد از بافت سنتي روستايي است در حال اجرا مي باشد كه با همكاري اهالي روستا اين فاز نيز در حال پيش روي است.

 

وي با بيان اينكه احداث زمين چمن فوتبال اين روستا نيز قطعا يكي از نكات مثبت براي تمرين و ورزش جوانان شهرستان است گفت: قطعا ما نيز در طرحهاي اشتغالزايي و اجراي فاز دوم گردشگري روستا جهت جذب گردشگران و مسافران و در تامين اعتبارات لازم براي زمين چمن فوتبال حمايت هاي لازم را خواهيم داشت.

 

دهيار روستاي نسمه نيز در اين باره اظهار كرد: فاز دوم پروژه طرح گردشگری روستای نسمه پاوه برای جاده سازي و دیوارسازی در داخل باغات روستا به زودي تکمیل می‏ شود.

 

سابق حسيني افزود: فعالیت‏های این فاز از پروژه شامل هماهنگي با صاحبان املاك در جاده سازي، محوطه‏ سازی و دیوارسازی در بخش‌های باغات بالاي روستا است.

 

وي گفت: با اجراي فاز دوم آن ، گردشگران مي توانند از نزديك بافت سنتي روستا را با جاذبه هاي طبيعي بازديد كنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد