با همکاری شبکه بهداشت و درمان پاوه و مرکز بهداشت بانه وره

ویزیت و داروی رایگان عشاير باينگان پاوه برگزار شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296419|22:54 - 1396/05/11
نسخه چاپی
ویزیت و داروی رایگان عشاير باينگان پاوه برگزار شد
با همت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی دانشجویی پیام نور پاوه و با همکاری شبکه بهداشت و درمان پاوه و مرکز بهداشت بانه وره، ویزیت و داروی رایگان براي مردم عشایر تبرگزین، هانه سلیمان ومیگوره برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، با همت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی دانشجویی پیام نور پاوه و با همکاری شبکه بهداشت و درمان پاوه و مرکز بهداشت بانه وره، ویزیت و داروی رایگان براي مردم عشایر تبرگزین، هانه سلیمان ومیگوره و  با حضور مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ، آقای فاطمیان برگزار شد.

 

مسئول گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی دانشجویی پیام نور پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در این باره اظهار کرد: با آغاز طرح هجرت گروه جهادی شهید بهرام ولدبیگی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاوه در دو سال اخير، و با همکاری شبکه بهداشت و درمان با هدف خدمت رسانی در قالب طرح های محرومیت زدایی و سلامت مردم، گام بر مي داريم.

 

وي افزود: به همین منظور ، در طول سال گذشته اقدام به اعزام یک تیم همراه پزشک به برخي از روستاها و عشاير شهرستان پاوه جهت ویزیت و درمان رایگان كرده ايم.

 

وي گفت: امروز هم در محل اسكان عشایر تبرگزین، هانه سلیمان ومیگوره بخش باينگان پاوه جهت ويزيت و داروي رايگان مردم اين روستا با همكاري شبكه بهداشت ، حضور يافتيم و به حدود چهل نفر از مردم عشاير با ویزیت و داروی رایگان ارائه خدمات داديم.

 

وي در پايان گفت: همچنين در كنار اين خدمات کلاس های خیاطی گیوه بافی و بافتنی در روستاهای نروی ونسمه نيز برگزار شد.
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد