پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش پاوه به مناسبت کسب 16 رتبه زیر 1000 در پاوه در کنکور سراسری 96

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296432|20:13 - 1396/05/16
نسخه چاپی
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش پاوه به مناسبت کسب 16 رتبه زیر 1000 در پاوه در کنکور سراسری 96
مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در پیامی کسب 16 رتبه زیر 1000 در کنکور سراسری 96 را به دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنان و جامعه فرهنگیان شهرستان پاوه تبریک گفت.

به گزارشهزار ماسوله، متن این پیام به شرح ذیل است:

 

دانش آموزان عزیز و آینده سازان ایران اسلامی؛

 

خبر افتخار آفرین شما در آزمون سراسری سال 1396 و کسب 16 رتبه زیر 1000 در رشته های علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، زبان های خارجی و هنر موجب مسرت و سربلندی عموم مردم و جامعه ی فرهنگیان شهرستان گردید، بی شک احراز این رتبه ها نشانگر عنایت الهی، لیاقت و تلاش بی شائبه معلمان گرامی، دانش آموزان و خانواده های محترمشان بوده است.

 

خدا را شکر تاریخ علمی این منطقه صفحات زرین کم ندارد و از دیر باز نام دانش آموزان و دانشجویان نخبه شهرستان پاوه بر پیشانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نقش بسته است. یقین دارم با ایجاد فرصت های برابر علمی و آموزشی در آینده، شاهد درخشش و موفقیت های مشابه و بیشتر برای بسیاری از دانش آموزان این شهرستان خواهیم بود.

 

اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این رویداد علمی مبارک و به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی فرهنگیان شهرستان، کسب این موفقیت های ارزشمند را به دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم و مدیران و معلمان دلسوز و فداکار آنان تبریک و شادباش عرض می نمایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد