تجلیل از خبرنگاران پاوه توسط فرمانده انتظامی شهرستان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296437|16:04 - 1396/05/17
نسخه چاپی
تجلیل از خبرنگاران پاوه توسط فرمانده انتظامی شهرستان
فرمانده انتظامي شهرستان پاوه طي مراسمی از خبرنگاران صدا و سيما و سايت خبري تحليلي هزارماسوله ، به خاطر وظیفه خبررسانی و اطلاع رسانی به عموم مردم، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارشهزار ماسوله، با مساعدت و همکاری پلیس انتظامي شهرستان پاوه طي مراسمی از خبرنگاران صدا و سيما و سايت خبري تحليلي هزارماسوله توسط فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، به خاطر وظیفه خبررسانی و اطلاع رسانی به عموم مردم، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

در اين نشست فرمانده انتظامی شهرستان پاوه اظهالر داشت: رسانه بسترساز تحولات در جامعه است و اگر به درستی و با اخبار موثق همراه باشد به طور حتم شاهد توسعه و تحولات شهرستان خواهد شد.

 

سرهنگ حميد رضا ملكي افزود: خبرنگاران نقش اصلی و خطیری در راه اگاهی بخشی و انعکاس دقیق اخبار را نسبت به مردم بر عهده دارند.

 

وي گفت: امروز كه جامعه به نوعي سرگرم كار خود مي باشند، اين خبرنگاران هستند كه با قبول زحمات اخبار را به اطلاع مردم مي رسانند.

 

وي با بيان اينكه رساندن مشكلات مردم در شهر و روستا به مسئولين در جهت رفع ان مشكلات توسط خبرنگاران انجام مي گيرد گفت: به واقع رسالت خبرنگاران رسالت باارزشي است كه اگر در خدمت مردم و جامعه باشد با اهميت خواهد بود.

 

وي تصريح كرد: شناختي كه از شما خبرنگاران دارم همواره در امر اخبار صحيح، اخبار ارزشي و مشكلات و معظلات شهرستان را انتشار داده ايد.

 

سرهنگ ملكي در پايان با تقدیر از خبرنگار صدا و سيما و خبرگزاري ايرنا جناب آقاي زامياد و خبرنگار هزارماسوله ياور اسكات به جهت پوشش گسترده و به موقع اخبار پلیس ب نمايندگي از خبرنگاران شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدايايي تقدير و تشکر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد