تجلیل فرمانده سپاه ناحيه پاوه از اصحاب رسانه شهرستان

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296449|18:15 - 1396/05/20
نسخه چاپی
تجلیل فرمانده سپاه ناحيه پاوه از اصحاب رسانه شهرستان
به مناسبت روز خبرنگار فرمانده سپاه ناحيه پاوه، از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در مراسمی تجلیل کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به مناسبت روز خبرنگار فرمانده سپاه ناحيه پاوه، از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در مراسمی تجلیل کرد.

 

در اين نشست فرمانده سپاه ناحيه پاوه در سخناني ضمن تبريك روز خبرنگار با اشاره به نقش خطیر خبرنگاران در اجتماع گفت: حرفه خبرنگاری از آن جهت مهم است که انعکاس اخبار و رویدادها با تاثیر لحظه ای در جهان موثر خواهد بود. گاهی اتفاقاتی که در پیرامون ما رخ می دهد از یک گروه اجتماعی شروع می شود و بعد از لحظاتی چند با هنر انتقال دوستان رسانه ای می تواند تیتر خبرگزاری ها شود.

 

فرمانده سپاه پاوه با اشاره به صداقت و انتقال واقعیت توسط خبرنگاران اظهار کرد: از مهم ترین شاخصه های یک خبرنگار خوب صداقت و انتقال حقیقت و واقعیت است. یک خبرنگار با تغییراتی که با اعمال سلیقه اش در خبرها و رویدادها می کند می تواند کل ذهن مخاطبین را درگیر کند.

 

بهشتی با اشاره به تلاش معاندان نظام به تاثیرگذاری های فرهنگی عنوان کرد:شبکه های مختلف ماهواره ای تلاش می کنند با ساخت برنامه ها و سریال های پرهزینه تنها یک مفهوم مانند حجاب را در صدها قسمت به چالش بکشند.مانورهای خبری و دروغ ها و خبرهای کذب از کمترین اقدام این شبکه های معاند است.بررسی شبکه های ماهواره ای زاویه دار نشان می دهد که القائات آنان در جهت کمرنگ کردن ارزش های فرهنگی ماست. در این میان یکی از مهم ترین نقش های رسانه ها تبیین ارزش هاست.

 

سرهنگ بهشتی در ادامه نقش تلاشگران رسانه ای را جهادی خواند و گفت: تاثیرات اخبار و فعالیت شما به گونه ای جهادی محسوب می شود.

 

در ادامه این نشست فرمانده سپاه ناحیه پاوه به تشریح برنامه های حماسه 26 مرداد پاوه پرداخت که در گزارش بعدی بصورت مفصل خواهد آمد.

 

در پایان نیز از فعالین عرصه رسانه شهرستان با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

 

خبرنگار هزارماسوله كوثر فخري

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد