نماینده اورامانات: رویکرد نمایندگان مجلس تعامل با دولت دوازدهم است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296465|20:17 - 1396/05/22
نسخه چاپی
نماینده اورامانات: رویکرد نمایندگان مجلس تعامل با دولت دوازدهم است
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری برای رای اعتماد گرفتن وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری از مجلس گفت: دیدگاه کلی نمایندگان تعامل با دولت دوازدهم است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از شهاب نادری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف نمایندگان ایجاد ارتباط و هم افزایی هرچه بیشتر با دولت در راستای رفع مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طیب نیا وزیر فعلی امور اقتصادی و دارایی یکی از وزرای موفق دولت یازدهم بود و گزینه معرفی شده برای تصدی این وزارت در دولت دوازدهم نیز توانمند و خوب است و موافق او هستیم.
نادری توقع مردم از دولت دوازدهم را تشکیل کابینه ای قوی دانست و افزود: نمایندگان توقع دارند وزرای جدید دیدگاه خطی و جناحی نداشته باشند و تنها به فکر رفع مشکلات مردم باشند.
وی تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و وزرای دولت را در راستای خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات آنان دانست و تاکید کرد که مجلس و دولت باید با هم هم افزایی داشته باشند تا شاهد رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور باشیم.
نماینده مردم شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و جوانرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه بررسی گزینه های پیشنهادی برای وزارتخانه ها در دولت دوازدهم از روز شنبه 22 مرداد در کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس شورای اسلامی شروع می شود و تا روز دوشنبه ادامه دارد، گفت: نمایندگان به دنبال تخریب هیچ یک از گزینه های پیشنهادی نیستند و تنها برنامه های آنها را به صورت کارشناسی بررسی می کنیم.
وی اظهار کرد :در کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس صحبت های وزرای پیشنهادی را می شنویم و پس از آن در مورد گزینه ها به نتیجه می رسیم و براساس این نتایج رای خود را اعلام می کنیم.
وی تاکید کرد که وزیری که بتواند در راستای خدمت به مردم شبانه روزی کار کند مورد تایید نمایندگان نیز هست و از مجلس رای اعتماد می گیرد.
وی نیت نمایندگان را کمک به دولت دانست و گفت: اگر نماینده ای هم مخالف گزینه های پیشنهادی در مجلس صحبت کرد دغدغه مردم و کشور را دارد و دولت فکر نکند این نماینده با مجموعه دولت مخالف است و اگر نماینده ای هم موافق صحبت کرد مطمئنا بررسی های خود را انجام داده و به این یقین رسیده که گزینه خوبی به مجلس معرفی شده است.
رئیس جمهوری 17 گزینه را برای رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده و در انتظار رای اعتماد از نمایندگان است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد