آيت الله اراكي در مسجد قباي پاوه؛

امروز در جبهه رسول الله بودن، دليل اصلي دشمني استكبار با ايران است +تصاوير

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296484|20:30 - 1396/05/26
نسخه چاپی
امروز در جبهه رسول الله بودن، دليل اصلي دشمني استكبار با ايران است +تصاوير
وي گفت: انقلاب ما با جبهه رسول الله و جبهه جنگ با دشمنان خدا ، به وقوع پيوست و امروز همه دشمني هاي كنوني با ايران هم به همين دليل است كه در جبهه رسول الله مي باشيم.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در ديدار روحانيون اهل سنت اورامانات با آيت الله اراكي كه در مسجد قباي اين شهر برگزار شد در سخناني با اشاره به فتنه داعش در منطقه اظهار داشت: امروز فتنه داعش و تكفيري در جهان اسلام پيدا شده است كه براساس شناسنامه اهل تسنن هستند و با نام اهل سنت اقدام مي كنند.

 

ماموستا ملا قادر قادري ضمن تشكر از مهمانان گفت: روحانيون اهل سنت استان كرمانشاه ، روحانيون متدين و آرامي هستند كه در طول 38 سال همواره همراه نظام هم بوده اند.

 

وي گفت: تندروي در اين روحانيون وجود ندارد و همواره بر لزوم وحدت تاكيد كرده اند.

 

وي ادامه داد: اين منطقه با 1500 شهيد، و بيش از 1500 جانباز و آزاده ، با خون خود تفاهم و وحدت و تعامل با شيعه را حفظ كرده و داعش هم نتوانسته است بر اين منطقه ضربه وارد نمايد.

 

ماموستا قادري گفت: با وجود تهاجمات رسانه اي در اين شهرستان مرزي، جوانان منطقه همراه نظام و انقلاب بوده و خواهند بود و ان شاالله مسئولين هم به خواسته هاي ما و روحانيون منطقه توجه داشته باشند.

 

در ادامه آيت الله اراكي نيز در اين ديدار در سخناني با اشاره به اينكه در زمان رسول گرامي اسلام(ص) دو جبه موافقان و مخالفان با آن پيامبر وجود داشت اظهار داشت: هر مسلماني كه در اين شرايط كنوني كه نتواند جبهه موافق و مخالفان رسول الله را تشخيص ندهد هیچ رابطه‌ای با رسول‌ الله ندارند.

 

آیت‌الله اراکی افزود: اگر دنياي كنوني را نيز قياس دهيم، امريكا در كدام جبهه قرار مي گيرد؟، ايا در اين زمان امريكا، جز با ايران، مخالفت جدي با كشورهاي ديگر دارد؟

 

وي گفت: انقلاب ما با جبهه رسول الله و جبهه جنگ با دشمنان خدا ، به وقوع پيوست و امروز همه دشمني هاي كنوني با ايران هم به همين دليل است كه در جبهه رسول الله مي باشيم.

 

وی با تاکید بر اینکه ملت ما دشمن را در خانه خود نابود می کند، گفت: ما قوم رسول الله هستیم و قوم رسول الله اجازه نمی دهد دشمن به مرزهایش ورود کند و او را در خانه خود نابود می کند.

 

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اخيرا كشورهاي استكبار و غربي، سوالاتي را عليه مسلمانان جهت تضعيف نشان دادن دين اسلام بيان مي كنند، كه بايد گفت اولا اعمال و رفتار انها براساس قانون خود تعريف شده است كه ان اعمال براي ما حرام و گاها حد بر انها هم جاري مي شود.

 

وي افزود: همين طور ما نيز در اسلام اعمال خاصي را داريم كه بر مبناي دين ما مي باشد كه برخي از آنها حرام و برخي نيز حلال هستند، و همين طور يك قانون اساسي را داريم كه بر مبناي آن حقوق و حريم ديگران رعايت مي شود.

 

وي با بيان اينكه امروز ايران اسلامي در كشورهاي جهان اسلام هم مي باشد تصريح كرد: در سفر به برزيل اعلام كردم كه اصلا كشور اسرائيلي وجود ندارد ، چون مرز مشخصي ندارد و هم اينكه ملتي ندارد تا به عنوان يك كشور اعلام موجوديت كند اگر يك كشور مي بود، 60 سال را به نزاع با فلسطين نمي پرداخت.

 

آيت الله اراكي افزود: اسرائیل مرز مشخصی ندارد و ایران آن را به عنوان دولت به رسمیت نمی شناسد و تنها جایی که این مفهوم را در دنیا دارد جا می اندازد، ایران است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد