نادری در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور:

رحمانی فضلی قدرت تصمیم‌گیری خاصی دارد/ وزیر پیشنهادی کشور رویکرد مدیریت بحران دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296489|17:13 - 1396/05/28
نسخه چاپی
رحمانی فضلی قدرت تصمیم‌گیری خاصی دارد/ وزیر پیشنهادی کشور رویکرد مدیریت بحران دارد
نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد رحمانی فضلی در دولت یازدهم، گفت: رحمانی فضلی دارای نگرش سیستمی است و قدرت تحلیل در مسائل و پدیده‌های سیاسی را دارد.

به گزارشهزار ماسوله، امروز شهاب نادری در صحن علني مجلس که در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور صحبت می‌کرد، گفت: وزارت کشور در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین وزارتخانه‌ها است که تحت عنوان وزیرالوزرا هم شناخته می‌شود، چون وزارت کشور طیف وسیعی از مسئولیت‌ها از امنیتی، سیاسی، اجتماعی، حقوق شهروندی، عمرانی، شهری و روستایی را در بر می‌گیرد و در واقع مسئولیت هماهنگ کردن مدیران عالی استان‌ها را هم بر عهده دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مهمترین نماد مشارکت سیاسی یعنی انتخابات را وزارت کشور به عنوان مجری بر عهده دارد، گفت: رحمانی فضلی شخصی است که از رییس‌جمهور و نخبگان منصف کشور نمره قابل قبولی گرفته است و دارای نگرش سیستمی و قدرت تحلیل در مسائل و پدیده‌های سیاسی را دارد و دارای تفکری جامع‌نگر و سیستمی است و حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را با هم و در کنار هم چینش می‌دهد.

وی اظهار کرد: رحمانی فضلی دارای شخصیتی خلاق و خوش فکر است و در مواجهه با رویدادهای سیاسی و اجتماعی به دنبال حل مساله است و در سخت‌ترین شرایط با توجه به بلوغ فکری و ذاتی راه قانونی و سیستماتیک را در راه‌حل دنبال می‌کند.

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کشور دارای رویکرد مدیریت بحران است، گفت: در هر شرایطی قدرت تصمیم‌گیری خاصی دارد که بر اساس منطق و اصول بخشی از آن را حل می‌کند و کسی است که نقدپذیر است حتی به سیستم خودش هم انتقادی فکر می‌کند و اگر در جایی مشکلی باشد به دنبال این است که آن را برطرف کند.

نادری ادامه داد: وزیر پیشنهادی کشور از وزرایی است که پرسفرترین‌ها بوده و در مناطق مرزی و آسیب دیده سفر داشته است حتی در حوزه انتخابیه بنده از مناطق صفر مرزی بازدید داشته و بی‌انصافی است که بگوییم وی روی صندلی می‌نشیند.

وی با اشاره به مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی از سوی مخالفان، گفت: بر اساس فرمایشات رهبری در مورد مساله قلعه‌گنج دیدیم که استاندار، فرماندار و بخشدار در راستای اقتصاد مقاومتی در این حوزه اقداماتی را انجام دادند.

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مگر بودجه عمرانی پیش از این چند درصد بوده است در حالیکه در دوره رحمانی فضلی از پنج درصد به ۳۰ درصد افزایش یافته و حتی شورای عالی معادن استان‌ها هم در این دوره تشکیل شده است و در خصوص تمرکززدایی به شهرستان‌ها نیز اختیاراتی به استان‌ها داده شده که از شاخصه‌های مدیریت رحمانی فضلی است.

نادری در ادامه اظهار داشت: طی دو روز اخیر با نخبگانی که صحبت کرده‌ام و حتی نماینده‌های مجلس به دنبال رای‌آوری رحمانی فضلی هستند چون روحیه تعاملی و مبتنی بر منافع ملی وی را در نظر می‌گیرند.

وی گفت: وزیر پیشنهادی کشور سابقه نمایندگی مجلس، رییس دیوان محاسبات، معاون شورای امنیت کشور، معاون وزیر کشور، استاد دانشگاه شهید بهشتی و شخصیتی پخته و ورزیده برای وزارت کشور است که امیدوارم همه نمایندگان با نگاه فرهیختگی به این مهم توجه داشته باشند و به او رای دهند تا در چهار سال آینده مدیریت خوب وی دنبال شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد