30 طرح عمرانی هفته دولت در پاوه به بهره برداری می رسد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296500|21:17 - 1396/05/31
نسخه چاپی
30 طرح عمرانی هفته دولت در پاوه به بهره برداری می رسد
فرماندار پاوه گفت: همزمان با هفته دولت 30 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان با 300 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این طرحها در بخش کشاورزی و شیلات شامل اجرای سیستم آبیاری قطره ای به 25 قطعه باغ و برق رسانی به مزارع پرورش ماهی سردآبی روستای داریان می باشد.
وی اظهار کرد: در بخش عمران روستایی و خدماتی نیز بهسازی معابر و جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در 10 روستا و همچنین بهسازی و آسفالت معابر روستاهای دشه و نوریاب با مشارکت مردم به بهره برداری می رسد.
وی، شاخص ترین پروژه شهرستان را که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد، طرح گاز رسانی به شهر باینگان عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه 170 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اجرای خط انتقال شبکه فاضلاب به تصفیه خانه شماره 2 شهر پاوه به طول 2 هزار و 100 متر، جمع آوری شبکه فاضلاب شهر و 9 طرح عمران شهری در پاوه و نودشه و افتتاح کارگاه تولید بتن آماده را از دیگر طرحهای آماده افتتاح شهرستان در هفته دولت اعلام کرد.
فرماندار پاوه افزود: همچنین به مناسبت فته دولت کلنگ احداث سه طرح خدماتی و آموزشی شامل احداث مدرسه شش کلاسه 12 فروردین روستای دوریسان، احداث میدان در سه راهی سراب هولی و احداث دیوار حایل جمعیت هلال احمر با اعتباری افزون بر 170 میلیارد ریال به زمین زده می شود.
ایده پور گفت: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرحهای عمرانی ویژه برنامه های خاص فرهنگی، هنری و ورزشی نیز در ایام هفته دولت در این شهرستان اجرا می شود.
وی افزود: این برنامه ها شامل دیدار اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه پاوه، غبارروبی وعطر افشانی قبور مطهر شهیدان و دیدار با خانواده های معظم شهیدان، تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، حضور گسترده مدیران و کارکنان ادارات در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای کارمندی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی می باشد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد