توسط استاندار صورت گرفت:

افتتاح میدان باز سازی شده، سوئیت و دیوار حائل در پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296518|15:46 - 1396/06/04
نسخه چاپی
افتتاح میدان باز سازی شده، سوئیت و دیوار حائل در پاوه
همزمان با سومین روز از هفته دولت امروز شنبه توسط استاندار کرمانشاه چند طرح عمراني در شهرستان پاوه افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، همزمان با سومین روز از هفته دولت امروز شنبه توسط استاندار کرمانشاه چند طرح عمراني در شهرستان پاوه افتتاح شد.

 

در مراسم افتتاحيه اين پروژه ها، شهردار شهر پاوه در سخناني اظهار كرد: شهرستان پاوه استعداد و پتانسيل پذيرش توريسم را دارد و ما نيز  سعي ما بر اين بوده است كه اقدامات خود را در اين راستا متمركز نماييم و در اين رابطه پروژه هايي را به بهره برداري رسانده ايم.

 

علي محمد ميري افزود:ساخت 15 سويت اقامتيبا امكانات مناسب از محل بند واو بودجه سال 96 به اعتبار 300 ميليون تومان، تجهيز نماز خانه ورودي شهر و سرويس بهداشتي با بهترين مصالح،نوسازي ميدان مولويبا اعتبار 300 ميليون تومان از محل اعتبارات استاني سال گذشته،نورپردازي و مبلمان پيشرفتهدر اين ميدان با 300 ميليون تومان از بند واو بودجه 96،آسفالت خيابان هاي پاوهبا 8 كيلومتر و 14 هزار تن با انجام 80 درصد از آن از منابع داخلي، احداثديوار حائلجاده كمربندي با 100 ميليون تومان،بهسازي ميدان شهدااز منابع داخلي وتابلوي ورودي شهراز پروژه هايي هستند كه به بهره برداري رسيده اند.

 

وي گفت: احداث جاده بالا دست شاهو با اعتبار دو ميليارد تومان ، احداث دو ميدان در سراب هولي وسه راهي بيمارستان و احداث ايستگاه آتش نشاني شماره دو از ديگر پروژه هايي هستند كه در دست اقدام مي باشند كه به بهره برداري نرسيده اند.

 

وي ادامه داد: اعتبار تخصيص يافته به شهرستان پاوه با توجه به موقعيت جغرافيايي و كوهستاني آن در پروژه هاي عمراني بسيار بالا مي باشد.

 

شهردار پاوه در اين ميان در پاسخ به سوال استاندار كرمانشاه مبني بر تعداد پروانه ساختمان در پاوه گفت: آمار پروانه ما خيلي پايين است بدليل آنكه زمين هاي پاوه بيشتر قولنامه اي و فاقد سند هستند.

 

وي افزود: اعتبارات ما جوابگوي حجم عمليات ما نيست و ميزان اعتبارات اختصاص يافته به اين شهرستان نيز در حد كمي بوده است .

 

ميري گفت: تقاضاي ما از مسئولين اين است ، تخصيص اعتبارات شهرداري پاوه را با توجه به مشكلات موجود به صورت ويژه در نظر داشته باشند.

 

وي اعتبار هزینه شده برای طرح های فوق را ۴.۴ میلیارد تومان عنوان كرد كه توسط استاندار کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

گفتني است كه مراسم افتتاح اين پروژه ها به صورت نمادين در سوييت هاي تازه ساز در پارك شهيد كاظمي برگزار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد