توسط استاندار صورت گرفت:

افتتاح آسفالت روستاي دشه پاوه به طول 1200 متر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296519|16:20 - 1396/06/04
نسخه چاپی
افتتاح آسفالت روستاي دشه پاوه به طول 1200 متر
آسفالت داخلي جاده روستاي دشه پاوه به طول 1200 متر و 9 هزار متر مربع توسط استاندار كرمانشاه افتتاح شد.

به گزارشهزار ماسوله، استاندار كرمانشاه در ايين افتتاحيه اين مراسم در سخناني اظهار كرد: الحمد الله كار در اين روستا هم انجام شده است، و روستاهاي ما نسبت به گذشته پيشرفت خاصي را داشته اند.

 

رازاني افزود: حضور ما نيز از مسافرانت ها، هم عرض سلام و ارادت نسبت به مردم داشته باشيم و هم مشكلات را از نزديك ببينيم و كارهاي خود را با توزيع اعتبارات بهتر، اصلاح كنيم.

 

وي گفت: به اميد خدا مشكلات روستا را رسيدگي مي كنيم و به تدريج و با اوليت انجام خواهيم داد، مشكل آب شرب روستا را در اولويت رفع خواهيم كرد و سالن ورزشي را هم با فرماندار شهرستان طي جلسه اي بررسي خواهيم كرد.

 

بخشدار مركزي نيز در ابتداي اين مراسم در سخناني اظهار داشت: علاوه بر اين پروژه ما ، پروژه هاي ديگري را همچون احداث شبكه مدرن فاضلاب ، بهسازي، جدول گزاري و آسفالت در روستاي وراء به طور كلي در بخش مركزي انجام داده ايم.

 

هوشيار عبدالله زاده افزود: در بحث اشتغال كارهاي خوبي در روستاي دشه با 60 هكتار زمين براي باغداري انجام شده است كه آب مورد نياز اين باغات كه در بالاتر از روستا قرار دارند،نيز پمپاژ مي شود.

 

وي گفت: اميدواريم در آينده اين روستا را با توليد انار به عنوان يك قطب توليد اين محصول، معرفي كنيم .

 

وي ادامه داد: انتظارات مردم اين روستا رفع كمبود آب شرب در اين روستا است كه از ساعت 11 شب تا 6 صبح آب شرب را دارند.

 

وي افزود: بحث مشاركت مردمي در اين روستا همواره در اولويت بوده است كه در اين رابطه مردم روستا يك زمين را براي احداث سالن ورزشي اهدا كرده اند كه نيازمند پيگيري لازم در احداث سالن ورزشي است.

 

وي گفت: جاده دسترسي به اين روستا از ديگر درخواست هاي مردم روستا مي باشد كه با توجه به تردد ماشين الات سنگين در پروژه آب هاني كوان، نامناسب گرديده است.

 

گفتني است پروژه آسفالت جاده داخلي روستاي دشه توسط بنياد مكسن شهرستان پاوه، 1200 متر و 9 هزار متر مربع و اعتباري بالغ بر 345 ميليون مي باشد كه 225 ميليون تومان از اعتبارات بنياد مسكن ، 60 ميليون از دهياري و بخشداري و 60 ميليون از مشاركت هاي مردمي تامين شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد