پیام تقدیر و تشکر انجمن فِریا از مردم و مسئولین به مناسبت برگزاری دومین بازارچه خیریه پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296522|11:40 - 1396/06/05
نسخه چاپی
پیام تقدیر و تشکر انجمن فِریا از مردم و مسئولین به مناسبت برگزاری دومین بازارچه خیریه پاوه
هیات مدیره انجمن قاصدان مهربانی فِریا در پیامی به مناسبت برگزاری دومین بازارچه خیریه پاوه از حضور پرشور و مثال زدنی مردم و همراهی مسئولین تقدیر و تشکر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، هیات مدیره انجمن قاصدان مهربانی فِریا در پیامی به مناسبت برگزاری دومین بازارچه خیریه پاوه از حضور پرشور و مثال زدنی مردم و همراهی مسئولین تقدیر و تشکر کرد.

منت خدای را عز وجل که طاعتش موجب قرب است و به شکر اندرش مزید نعمت.

ما ز یاران چشم یاری داشتیم/
خود «درست» بود آنچه می پنداشتیم.

حضور پرشور مردم متدین، فهیم و متمدن شهرستان پاوه در دومین بازارچه خیریه این شهر، گواه دینداری، هم‌دلی، روحیه‌ی نوع دوستی و حس مسئولیت پذیری فرهنگی-اجتماعی بود. خداوند بزرگ را شاکریم که مانند همیشه بر همگان روشن شد که مردمان دیار عشق و دوستی دست در دست هم، پله پله می‌روند تا ملاقات خدا؛ برای هزارمین بار دلمان قرص شد که تا این مردم هستند، غم، مهمان خانه‌ی کوچکِ قلبِ هیچ کودکی نخواهد شد.

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست
محرمی چون تو هنوزم به چنین دنیا نیست
از تو تا ما سخن عشق همان است كه رفت
كه در این وصف زبان دگری گویا نیست

باز خداوند مهربان را شاکریم که امسال نیز بازارچه‌ی خیریه با شور و شوق و با همراهی بی‌نظیر مهربان مردمان دیارمان همراه شد و همه در کنار هم در این امر خداپسندانه شریک شدیم. بر خود لازم می‌دانیم تا به‌عنوان عضو کوچکی از دیار هورامان، از تمامی مردم عزیز، ارگان‌های دولتی و مسئولین محترم شهرستان که در این حرکت انسان‌دوستانه یار و یاور ما بودند و چنین اتفاقی تاریخی را رقم زدند صمیمانه تشکر کنیم؛ به راستی زبان از توصیف مهربانی‌تان قاصر است و مجال برای دستبوسی‌تان کوتاه.
تمام عشق و تلاش‌مان را در جهت برگزاری هرچه بهتر این بازارچه در طبق اخلاص نهادیم و اگر قصوری بود عذر بی‌پایانمان را پذیرا باشید چرا که «هرچه هست از قامت ناساز بی‌اندام ماست».
در پایان برای تمامی همشهریان عزیز سلامت تن و روح و قبول این همراهی را از حضرت حق خواستاریم.
 به امید روزی که هیچ انسانی در دام بیماری و فقر محبوس نباشد.
اجرکم عندالله

انجمن قاصدان مهربانی (فِریا)
پنجم شهریورماه یک هزار و سیصد و نود و شش هجری‌شمسی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد